پژو 3008، بهترین خودروی سال اروپا شد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پژو 3008 موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین خودروی سال اروپا شد. این جایزه هرساله با انتخاب خبرنگاران حوزه‌ی خودرو به بهترین محصول سال اهدا می‌شود.
تبلیغات

خودروی پژو 3008 جدید تاج پادشاهی سال ۲۰۱۷ اروپا را به سر می‌گذارد. این شاسی‌بلند سایز متوسط و کاملاً جدید موفق به کسب این عنوان از میان رقبای قدرتمندی چون آلفا رومئو جولیا، مرسدس بنز E-Class و خودروهای ولوو S90 و V90 شده است.

پژو 3008 جدید

جایزه‌ی بهترین خودروی اروپا با رأی ۵۸ کارشناس حوزه‌ی خودرو از ۲۲ کشور حاضر در این قاره به محصول پژو رسیده است. خودروهای حاضر در این رقابت از میان محصولات معرفی شده در اروپا در بازه‌ی زمانی ابتدای سال ۲۰۱۶ تا پایان این سال انتخاب شده‌اند. در این رقابت هر داور می‌تواند تا ۲۵ امتیاز به ۷ خودروی حاضر در مرحله‌ی نهایی بدهد. نتایج به‌دست‌آمده به شرح زیر است:

نام خودرو

امتیاز

پژو 3008

۳۱۹

آلفا رومئو جولیا

۲۹۶

مرسدس بنز E Class

۱۹۷

ولو S90/V90

۱۷۲

سیتروئن C3

۱۶۶

تویوتا C-HR

۱۶۵

نیسان میکارا

۱۳۵

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل برند پژو، می‌گوید:

دریافت این جایزه برای شاسی‌بلند جدید ما نشانه‌ای از تلاش این مجموعه برای حرکت به‌سوی تولید یک مدل نسل جدید است؛ محصولی که بر روی پلتفرم مشابه پژو 308 هاچ‌بک به تولید رسیده است.من نیز برای دریافت جایزه‌ی بهترین خودروی سال از سوی پژو 3008 بسیار خرسندم. این جایزه حاصل تلاش خارق‌العاده‌ی گروه پژو در ۵ سال گذشته است.
پژو 3008 جدید

قطعاً پژو با دریافت ۱۰۰ هزار سفارش از 3008 در ۱۲ ماه اول فروش این محصول در اروپا، به آینده امیدوارتر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات