دی اس در ۶ سال آینده هر سال یک مدل جدید معرفی می کند

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
DS، شاخه‌ی لوکس سیتروئن فرانسه، اعلام کرده است که قصد دارد با تولید خودروهای جدید به رقابت با سایر خودروسازان مطرح بپردازد.
تبلیغات

برند فرانسوی دی‌اس، با معرفی آنلاین DS 7 از جاه‌طلبی‌های خود در دنیای ماشین خبر داد. به گزارش Autocar، شاخه‌ی لوکس سیتروئن قرار است در ۶ سال آینده، هرسال یک خودروی جدید به بازار معرفی کند. اولین خودروی این برند که DS 3 Crossback نام دارد، سودای رقابت با آئودی Q2 را در سر می‌پروراند. به گفته این شرکت، DS 9 نیز می‌تواند رقیبی سرسخت برای آئودی Q7 باشد.

طبق گمانه‌زنی‌ها، جایگزین DS 3 کنونی به‌زودی معرفی خواهد شد و دو سدان لوکس به نام‌های DS 5 و DS 9 نیز تا اواسط دهه‌ی جدید به بازار خواهند آمد. تصور می‌شود که آینده‌ی DS 9 به اقبال ادامه‌دار مشتریان چینی به‌ سدان‌های لوکس در سال‌های آتی گره خورده باشد.

دی اس 7 کراس بک

اگرچه این شرکت در مورد برخی از طرح‌های خود دست نگه داشته است، اما آرنود ریبولت، معاون DS در بخش بازاریابی می‌گوید گسترش تولید خودروهای خانواده‌ی سدان و SUV به جد در دستور کار شرکت است.

او می‌افزاید:

پیشرفت DS در گرو تولید خودروهای شاسی‌بلند و سدان است؛ اما جهت حرکت ما در بازار برحسب اندازه‌ی خودروها و میزان سفارش مدل‌های جدید، زیاد شفاف نیست. خودروی DS 7 سرآغازی در این مسیر است؛ شاید ما برحسب سنت و عادت مرسوم به پیروی از این مدل برای ساخت خودرویی کوچک‌تر یا یک SUV بزرگ‌تر ادامه دهیم؛ اما تابه‌حال خبری در این مورد منتشر نکرده‌ایم.
دی اس 7 کراس بک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات