پژو 2008 پر بازدیدترین خودروی نمایشگاه خودرو تهران

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پژو 2008 پرمخاطب‌ترین و پربازدیدترین خودروی نمایشگاه خودرو تهران بود و عکاسان و فیلم‌برداران را نیز به دردسر انداخت.
تبلیغات

پژو 2008 در نمایشگاه خودروی تهران غوغا به راه انداخت و خود را به‌عنوان پربازدیدترین و پرمخاطب‌ترین خودروی این نمایشگاه مطرح کرد.

از ساعات ابتدایی برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، پژو ۲۰۰۸ با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد که این استقبال، خود باعث شد عکاسان و فیلم‌برداران با مشکل روبرو شوند. این مشکل به حدی بود که تیم خبری زومیت و دیگر تیم‌های خبری حاضر در نمایشگاه مجبور بودند برای عکاسی و فیلم‌برداری از این خودرو چند ساعت قبل از شروع بازدید عمومی در نمایشگاه حاضر شوند و به عکاسی و فیلم‌برداری بپردازند.

به‌جرأت می‌توان گفت دقیقه‌‌ای از ساعات بازدید نمایشگاه خودرو تهران وجود نداشت که اطراف این خودرو خالی باشد و بیشتر ساعات نمایشگاه اطراف پژو ۲۰۰۸ و داخل این خودرو بسیار شلوغ بود. این خودروی کراس‌اوور نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود و برخی از بازدیدکنندگان نیز انگار تنها برای بازدید از این خودرو به نمایشگاه آمده بودند که از لحظه‌ی ورود به نمایشگاه سراغ این خودرو و غرفه‌ی ایران خودرو را می‌گرفتند.

غرفه ایران خودرو نمایشگاه خودرو تهران

پژو ۲۰۰۸ را می‌توان به‌عنوان خودرویی دانست که نامش‌ بارها بر زبان بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران جاری شد، تا جایی که شایع‌ترین پرسش این نمایشگاه «پژو ۲۰۰۸ کجاست؟» بود.

پژو ۲۰۰۸ قرار است از اسفندماه امسال یعنی تا چند روز دیگر با موتور ۱۶۰۰ سی‌سی توربوشارژ از نوع PureTech و فناوری توربوشارژ به بازار ارائه شود. توان خروجی این خودرو ۱۶۳ اسب بخار است و جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته دارد. قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز مشخص نشده است؛ ولی بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط زومیت، قرار است با قیمت ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به بازار خودروی کشور ارائه شود.

به نظر می‌رسد اولین خودروی کراس اوور پژو در بازار ایران و نخستین محصول شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) با فروش خوبی در ماه‌های اولیه عرضه در ایران روبرو شود. در صورت باکیفیت بودن پژو ۲۰۰۸ تولید در ایران، می‌توان انتظار تغییر ذهنیت مردم ایران نسبت به تولیدات و مونتاژهای داخلی خودرو داشت.

به نظر شما پژو ۲۰۰۸ چقدر در بازار موفق خواهد بود؟ آیا حاضرید این خودرو را خریداری کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات