خودروهای داخلی غایب در نمایشگاه خودرو تهران

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
خودروهای داخلی زیادی در نمایشگاه خودرو تهران حضور نداشتند که این عامل سبب نارضایتی برخی بازدیدکنندگان شده بود.
تبلیغات

نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار شد که بر خلاف تصور خیلی از بازدیدکنندگان و کارشناسان، حضور خودروهای وارداتی در این نمایشگاه بهتر و بیشتر از خودروهای داخلی بود. به نظر می‌رسید تولیدکنندگان و مونتاژ کنندگان داخلی اهمیت کمتری به نمایشگاه خودرو تهران دادند و بازار خوب استقبال مردم در نمایشگاه را از دست دادند.

خودروهای داخلی زیادی از حضور در نمایشگاه خودرو تهران بازماندند تا علاقه‌مندانشان بدون بازدید از آن‌ها نمایشگاه را ترک کنند. این حضور نیافتن باعث شد برخی بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودرو تهران تیرشان به هدف نخورد و نتوانند تصمیم‌گیری‌ برای خرید خودرو را کامل کنند. در ادامه به بررسی خودروهای غایب می‌پردازیم.

دنا پلاس

دنا پلاس/ dena plus

دنا که حدود دو سال است در بازار ایران حضور دارد، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است؛ اما این خریداران تردیدهایی در زمینه خرید دنا دارند که می‌خواهند با سوار شدن در آن یا دیدن دنا از نزدیک این تردیدها را برطرف کنند. ایران خودرو که به‌تازگی محصول دناپلاس را معرفی کرده بود، انتظار می‌رفت در نمایشگاه خودرو تهران، دناپلاس را در کنار دنا برای بازدید عموم مردم به نمایش بگذارد که این‌گونه نشد.

ساینا اتوماتیک

ساینا

سایپا به‌تازگی نام خودرو ساینا اتوماتیک را بر سر زبان‌ها انداخته است و می‌خواهد محصول جدید بومی خود را به گیربکس اتوماتیک جدید خود مزین کند. در حالی که همگان منتظر رونمایی از خودروی ساینا اتوماتیک در نمایشگاه خودرو تهران بودند، این محصول هم‌زمان با روز اول برگزاری نمایشگاه در شهر عراق رونمایی شد تا سایپا بازدیدکنندگان از غرفه خود را در بازدید از این محصول جدید ناامید کند.

پژو ۲۰۷ صندوقدار (پژو ۲۰۷ اس دی)

پژو ۲۰۷ صندوقدار که کمتر از یک‌ ماه از رونمایی‌اش توسط ایران خودرو نگذشته است، در لیست خودروهای ایران خودرو برای حضور در غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران حضور نداشت. این خودرو که شباهت بسیاری به خودروی پژو ۲۰۶ صندوقدار دارد، تابستان سال آینده به خریداران تحویل داده می‌شود. افراد زیادی که قصد خرید پژو ۲۰۶ صندوقدار یا رانا دارند، دوست داشتند در این نمایشگاه از خودروی پژو ۲۰۷ صندوقدار بازدید و این محصول را ارزیابی کنند.

تندر۹۰ پلاس

خودروی تندر۹۰ چند ماهی است که قرار است به‌صورت فیس‌لیفت شده به بازار ارائه شود. فیس لیفت شده تندر ۹۰ چند هفته پیش برای ارائه در بازار با نام تندر ۹۰ پلاس (تندر ۹۰+) به بازار معرفی شده است. بسیاری از بازدیدکنندگان توقع داشتند ایران خودرو، محصول جدید خود با نام تندر ۹۰ پلاس یا همان تندر پلاس را در نمایشگاه خودرو تهران برای بازدید عموم قرار دهد که این‌گونه نشد.

تیبا۲

تیبا۲ خودروی هاچ‌بک سایپا که سال قبل به بازار عرضه شد، نظر علاقه‌مندان به خودروهای هاچ‌بک را تا حدودی جلب کرده است. اما این جلب نظر وقتی کامل می‌شود که این افراد تیبا۲ را از نزدیک ارزیابی کنند تا تصمیم بگیرند این خودرو را بخرند یا از خرید آن منصرف شوند. حضور تیبا۲ در نمایشگاه خودرو تهران می‌توانست بازار این خودرو را تا حدودی رونق دهد.

ساندرو

رنو ساندرو

رنو ساندرو که توسط کارخانه‌ی پارس خودرو زیرمجموعه‌ی گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود، حدود یک سال است که در بازار ایران حضور دارد. کیفیت بالای این خودرو که توسط ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شده است، نظر تعداد زیادی از علاقه‌مندان به خودرو را در ایران به خود جلب کرده است. اما به خاطر سابقه‌ی کم حضور این خودرو در بازار، آشنایی مردم با این خودرو کم است. حضور نداشتن این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران برخی از بازدیدکنندگان را ناامید روانه‌ی منازل کرد.

سورن توربوشارژ

سورن یکی از فرزندان خانواده‌ی سمند سال قبل به موتور توربوشارژ مجهز شد تا با نام سورن توربوشارژ در بازار ایران شناخته شود. این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران غایب بود و در غرفه‌ی ایران خودرو حضور نداشت.

ساندرو استپ وی

یکی از جدیدترین کراس اوورهای تولید داخل ساندرو استپ وی است که به‌تازگی در بازار خودرو ایران حاضر شده است و افراد زیادی در انتظار خرید این خودرو هستند. این علاقه‌مندان دوست دارند در این خودرو بنشینند و تفاوت حضور در آن را با ساندرو یا کراس‌اوررهایی چون پژو ۲۰۰۸، ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ و دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس از نزدیک مشاهده کنند. این خودرو نیز یکی از غایبان تعجب‌برانگیز نمایشگاه خودرو تهران بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات