رنو اسپرت R.S.01 در نمایشگاه خودروی تهران

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
شرکت رنو در کنار خودروهای شهری خود، سوپراسپرت مسابقه‌ای و بسیار زیبای Renault Sport R.S.01 را نیز با خود با تهران آورده است که می‌توان از آن به عنوان جواهر نمایشگاه خودرو تهران یاد کرد.
تبلیغات

روز گذشته، بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی تهران، در کنار انبوه خودروهایی از کلاس‌های متفاوت، خودروی مسابقه‌ای و خاص رنو با نام Renault Sport R.S.01 را نیز مقابل دیدگان خود یافتند. این خودرو نظر جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرده بود.

Renault Sport R.S. 01

شرکت رنو علاقه‌‌ی خود به موتور اسپرت را با خودروی Renault Sport R.S.01 به نمایش می‌گذارد؛ خودرویی مسابقه‌ای با طراحی بی‌نظیر و عمکرد خارق‌العاده که می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب کند. رنو در طراحی این خودرو از خودروهای مفهومی الهام گرفته است. این خودرو ظاهر بسیار چشم‌نواز و جذابی دارد و همانند تمام خودروهای رنو که زیر نظر لورنس ون‌دن‌اکر طراحی شده‌اند، یک شاخصه‌ی مهم در آن به چشم می‌خورد: جلوپنجره‌ای نسبتا وسیع که آرم بزرگ شرکت رنو را در بر گرفته است.

Renault Sport R.S. 01

R.S.01 به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و ۳.۸ لیتری NISMO مجهز شده است؛ پیشرانه‌ای که در خودروی Nissan GT R Nismo نیز به‌کار رفته است. این پیشرانه به دو توربوشارژر مجهز است و می‌تواند توان فوق‌العاده‌ی ۵۵۰ اسب بخار را تولید کند. جعبه‌دنده‌ی این خودرو نیز از نوع سکوئنشال ۷ سرعته است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

Renault Sport R.S. 01

رنو با نمایش R.S.01 در نمایشگاه خودرو تهران به خوبی قدرت خود در طراحی خودروهای جذاب را به رخ رقبای خود کشید و نشان داد که تنها در تولید نمونه‌‌های شهری و مقرون به صرفه فعالیت ندارد. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی زومیت از این خودروی بسیار جذاب و قدرتمند را مشاهده کنید:

Renault Sport R.S. 01
Renault Sport R.S. 01
Renault Sport R.S. 01
Renault Sport R.S. 01
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات