پوشش زومیت از نمایشگاه خودرو تهران 1395

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ از روز آینده به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد و زومیت پوشش گسترده‌ای از این رویداد مهم خواهد داشت.
تبلیغات

پس از برجام و از سرگیری روابط خودروسازان با شرکای خارجی خود، شرکت‌های فرانسوی مجدد وارد بازار ایران شدند. پژو، سیتروئن و رنو با عقد قرارداد با شرکت‌های خودروسازی داخلی، برنامه‌ی گسترده‌ای برای تولید و عرضه‌ی خودرو در ایران در دستور کار خود قرار دادند. علاوه بر فرانسوی‌ها، شرکت‌های دیگری اعم از هیوندایی و فولکس‌واگن نیز با همکاری با سایر خودروسازان ایران، اقدام به عرضه‌ی محصولات خود در ایران خواهند کرد. 

در کنار قراردادهای گسترده برای تولید خودرو در ایران، شرکت‌های واردکننده‌ی خودرو نیز اقدام به توسعه‌ی فعالیت‌های خود و افزایش تنوع عرضه‌ی محصولات کرده‌اند.

به همین دلیل نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۵ شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت. این رویداد از ۲۶ الی ۳۰ بهمن در شهر آفتاب دایر خواهد بود. خودروهای زیادی که در آینده‌ی نزدیک در بازار داخلی عرضه خواهند شد، از فردا در بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور در معرض نمایش عموم قرار خواهند گرفت و کاربران قادر خواهند بود با آن‌ها آشنا شوند.

پژو یکی از مهم‌ترین برند‌های فعال در بازار ایران است که با مشارکت با ایران خودرو تحت شرکتی به نام ایکاپ قصد عرضه‌ی چهار خودرو در ایران دارد. پژو ۲۰۰۸ یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت خواهد بود که تا پایان سال جاری عرضه‌ی آن آغاز خواهد شد. علاوه بر نمایش پژو 2008، به‌احتمال بسیار زیاد شاهد نمایش پژو ۲۰۸، ۳۰۱ و ۵۰۸ نیز در نمایشگاه خواهیم بود. دنا پلاس و تندر ۹۰ پلاس دیگر خودروهایی خواهند بود که احتمالا شاهد حضور آن‌ها در غرفه ایران خودرو خواهیم بود.

سیتروئن، شریک تجاری سایپا نیز به نمایش خودروهای آینده‌ی خود در بازار ایران خواهد پرداخت که احتمالا شاهد نمایش C4 خواهیم بود.

برند لوکس DS نیز نمایش هاچبک 3 در نمایشگاه خودرو تهران را تأیید کرده است. کارمانیا هم به‌احتمال قوی خودروهای جدید F3 و سانگ برند BYD را در معرض نمایش عموم قرار خواهد داد. برندهای نیسان، رنو و میتسوبیشی نیز به‌واسطه‌ی نماینده‌های خود در ایران، محصولات جدید خود اعم از ایکس‌تریل، کولئوس و ASX را به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خودروهایی که احتمال حضور آن‌ها در نمایشگاه خودرو تهران می‌رود، عبارتند از ام‌وی‌ام X22، هیوندای i10 و هیوندای i20 تولیدی کرمان خودرو و تیگو ۷ مدیران خودرو.

زومیت پس از پوشش کامل بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی جهان، در نظر دارد اخبار نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ را برای علاقه‌مندان صنعت خودرو انعکاس دهد. اگر به بازار خودرو داخلی و اخبار آن علاقه‌مند هستید، از فردا ۲۶ بهمن‌ماه تا آخر هفته زومیت را دنبال کنید.

محل برگزاری نمایشگاه خودرو تهران روی نقشه:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات