دو برابر شدن تولید شاسی‌ بلندهای فورد در آمریکا تا پایان سال 2020

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فورد تا پایان این دهه تولید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور خود در آمریکا را دو برابر می‌کند. به گفته‌ی معاون این شرکت، دلیل این افزایش تولید، بالا بودن سطح تقاضا است.
تبلیغات

فورد قصد دارد به‌منظور پاسخ به تقاضای روزافزون برای خودروهای SUV و کراس‌اوور در آمریکا، تولید برخی از مدل‌های خود را تا پایان سال ۲۰۲۰ دو برابر کند.

مقام‌های رسمی این شرکت و تأمین‌کنندگان قطعات به رویترز اعلام کرده‌اند که تا پایان این دهه تعداد شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای خود در بازار را از رقم کنونی ۷ مدل به ۱۳ مدل می‌رسانند. گزارش شده است که حداقل سه مدل آینده‌ی این شرکت تا به این لحظه اجازه‌ی تولید دریافت کرده‌اند.

فورد

اولین خودرو از سری خودروهای جدید، Ford Expedition مدل ۲۰۱۸ خواهد بود که با هدف رقابت با شورلت Tahoe و Suburban تولید می‌شود. فورد همچنین قبل از معرفی مدل جدید برونکو تا پایان سال ۲۰۱۹، به واردات مدل EcoSport خود از هند تا اوایل سال بعد ادامه خواهد داد. در آن سال یک کراس‌اوور الکتریکی نیز به خانواده‌ی فورد اضافه خواهد شد.

اگرچه هیچ صحبتی در مورد دو مدل دیگر این شرکت نشده است؛ اما منابع آگاه مدعی هستند که هردوی این خودروها از نوع کامپکت هستند و یکی از این مدل‌ها نسل بعدی فورد فوکوس و دیگری ورژن جدید فورد فیستا با ارتفاع تعلیق بیشتر خواهد بود.

فورد برونکو

مارک لانیو، معاون بازاریابی، فروش و خدمات فورد در بازار آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا دارای بازار پررونقی هستند. به همین خاطر، فورد قصد دارد ۵ مدل خودروی SUV جدید را تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات