سانگ یانگ از اولین پنجره لمسی خودرو در جهان رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سانگ‌یانگ اولین سیستم پنجره لمسی خودرو را طراحی کرده است که به راننده و مسافرین امکان می‌دهد پنجره‌های جانبی خودرو را با لمس آن‌ها باز و بسته کنند.
تبلیغات

سانگ‌یانگ (Ssangyong) که متعلق به گروه خودروسازی ماهیندرا هند است، اعلام کرد تکنولوژی سیستم پنجره لمسی پیش از پایان سال ۲۰۱۷ عرضه عمومی خواهد شد. براساس اعلام سانگ‌یانگ این فناوری یکی از چند فناوری جدیدی است که این شرکت در حال کار بر روی آن‌ها است. 

در حالی که سانگ‌یانگ ادعا کرده است این سیستم اولین نمونه از چنین فناوری است، سایر کمپانی‌ها نیز پیش از این به این فناوری اشاراتی داشته‌اند. سال گذشته گزارش شده بود که جگوار در حال کار روی پنجره‌ای است که می‌توان با لمس شیشه، آن را باز و بسته کرد، اما این خودروساز هیچ توضیحاتی در مورد زمان عرضه‌ی این فناوری ارائه نداد.

سانگ یانگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه سه محصول جدید طی سه سال آینده است، که این امر در ابتدا با رونمایی از نسل جدید SUV بزرگ رکستون (Rexton) که رقیب هیوندای سانتافه است، آغاز خواهد شد. همچنین این خودروساز نسخه‌های الکتریکی جدیدترین مدل‌های خود را تا سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد و در حال حاضر مشغول تست تیوولی الکتریکی است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات