مرسدس بنز کلاس E ۲۰۱۷ لورینسر

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لورینسر یکی از تیونرهای مشهور آلمانی است که از سال ۱۹۷۷ کار خود را آغاز کرده است. این تیونر این بار روی یکی از خودروهای هم‌وطن خود تیونینگ انجام داده است.
تبلیغات

درصورتی‌که نمای ظاهری مرسدس بنز کلاس E برای شما کمی کسل‌کننده شده است، سراغ تیونینگ لورینسر را بگیرید تا به کمک شما بیاید. در حالی که برخی از منتقدان خودروهای مرسدس بنز بر این باورند که تمایز چشمگیری میان کلاس E و کلاس‎های C و S حداقل از لحاظ دیداری وجود ندارد، با سپردن خودرو به دست تیونر مشهور به نام لورینسر این مشکل به‌طور کامل مرتفع می‌شود.

این خودرو در اصل شبیه کلاس E است؛ ولی تفاوت‌های اندکی با نمونه اصلی کلاس E دارد، مخصوصاً زمانی که با ورژن E50 مقایسه شود. لورینسر با اضافه کردن تکه‎های فیبر کربن و تغییر در رینگ این خودرو که از نوع RS11 فورج است، ظاهر ویژه‎ای به مرسدس بنز کلاس E بخشیده است.

لورینسر علاوه بر تغییرات ظاهری، به‌روزرسانی‌هایی در قسمت توان و عملکرد خودرو انجام داده است. در حالی که نمونه کارخانه‌ای مرسدس بنز AMG E43 4MATIC حداکثر توان خروجی آن ۴۰۰ اسب بخار است، لورینسر در مدل E50 ارتقاء ۴۰ اسب بخاری به ارمغان آورده است که در نهایت توان خروجی حداکثر خودرو به ۴۴۰ اسب بخار رسیده است.

کلاس E لرینسر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات