استون‌مارتین از ونکوئیش ولانته 2017 رونمایی کرد

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
استون مارتین روز گذشته از نسخه‌ی روباز ونکوئیش با نام ونکوئیش ولانته رونمایی کرد که همانند سایر محصولات این شرکت، طراحی فوق‌العاده جذاب و زیبایی دارد.
تبلیغات

هر وقت مدل جدیدی از استون‌مارتین معرفی می‌شود، به این فکر می‌کنیم که آیا آن‌ها می‌توانند محصول بعدی را زیباتر بسازند؟ تقریبا همیشه این اتفاق می‌افتد و برای مدل جدید ونکوئیش ولانته، جذابیت خارق‌العاده در طراحی یک خودرو، به اوج رسیده است.

مدل بدون سقف و روباز (Convertible) ونکوئیش S، سال گذشته رونمایی شد و اکنون نسخه سفارشی ولانته، برای علاقه‌مندان استون‌مارتین طراحی شده است. این خودرو از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری ونکوئیش استفاده می‌کند که توانایی تولید ۵۹۴ اسب بخار در دور موتور ۷۰۰۰ دور بر دقیقه دارد و گشتاور ۶۳۰ نیوتن‌متر در دور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. ولانته صرفا دیفرانسیل عقب است و جعبه‌دنده‌ی مدرن ۸ سرعته، موسوم به تاچ‌ترونیک (Touchtronic) نیز برای این مدل بهینه‌سازی شده است.

استون مارتین ونکوئیش ولانته 2017

در مقایسه با استون مارتین ونکوئیش مدل ۲۰۱۶، در نسخه ولانته ۲۰۱۷ با تجهیزات سری S روبرو هستیم که علاوه بر چرم دست‌دوز صندلی‌ها و پوشش سقف، شامل اگزوز‌های چهارگانه جدید، سیستم تعلیق بهتر و آنتی‌رول‌بار پیشرفته‌تری است. طراحی بدنه و آیرودینامیک این خودرو، تغییرات خوبی داشته و خصوصا در سپرهای جلو و عقب، استفاده‌ی گسترده‌ای از فیبر کربن شده است تا علاوه بر کاهش وزن، جلوه خاصی به آن ببخشد.

استون مارتین ونکوئیش ولانته 2017

استون مارتین ونکوئیش ولانته ۲۰۱۷ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۳.۷ ثانیه زمان احتیاج دارد و نهایت سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. ولانته در ۸.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در مدت‌زمان ۱۲ ثانیه، ۴۰۰ متر مسافت طی می‌کند. مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه‌ها ۱۱ و در شهر حدود ۱۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. درحالی‌که ونکوئیش استاندارد، ۲۹۰ هزار دلار قیمت دارد، نسخه‌ی ولانته با برچسب قیمتی ۳۱۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

استون مارتین ونکوئیش ولانته 2017
استون مارتین ونکوئیش ولانته
استون مارتین ونکوئیش ولانته
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات