بازار عالی رولزرویس در سال ۲۰۱۶

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لوکس‌ترین برند خودرویی جهان، امسال با رسیدن به رقم ۴۰۱۱ دستگاه، بار دیگر به رکورد فروش تاریخی خود در ۲۰۱۴ نزدیک شده است.
تبلیغات

رولزرویس، امسال نسبت به سال ۲۰۱۵، ۶ درصد رشد فروش تجربه کرد. این افزایش تقاضا در تمام نقاط جهان، به‌جز خاورمیانه چشمگیر است. آمار تولید این برند برای سفارشات اروپا ۲۸ درصد بیشتر شده و در امریکای شمالی و آسیا نیز به ترتیب ۱۲ و ۵ درصد بالا رفته است. این درحالی است که سال ۲۰۱۶، تقاضا برای خودروهای این برند گران‌قیمت در ژاپن ۵۱ درصد، در آلمان ۳۰ درصد و در انگلستان ۲۶ درصد رشد داشته و نمایندگی دوبی امارات متحده عربی، امسال اندکی نسبت به سال گذشته، کاهش فروش داشته است.

رولزرویس

عضو آلمانی هیئت مدیره رولزویس، مولر اوت‌وش (Müller-Ötvös) گفته است:

رشد فروش امسال، نتیجه تقاضایی جهانی برای کیفیت درجه یک محصولات انگلیسی است. رولزرویس، داستان یک موفقیت کامل در یک برند بریتانیایی است که از خلاقیت و تلاش سخت مردان و زنانی که در قلب این شرکت در ساسکس گودوود فعالیت می‌کنند، حاصل شده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی رولزرویس از سال ۱۹۹۸ در اختیار بی‌ام‌و آلمان است. سخنگوی برند رولزرویس، افزایش تقاضای این برند را، حاصل عرضه نسخه‌های بلک‌بج (Black Badge) می‌داند که در سطح بالاتری نسبت به مدل‌های استاندارد ریس (Wraith)، گوست و داون (Dawn) هستند.

رولزرویس
رولزرویس
رولزرویس
رولزرویس
رولزرویس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات