برگزیده شدن طراح سابق پژو و سیتروئن به عنوان مدیر طراحی پینینفارینا

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پینینفارینا در ۹ ژوئن شاهد تودیع فابیو فیلیپینی در مقام مدیر طراحی شرکت و معارفه‌ی کارلو بونزانیگو در این جایگاه خواهد بود، یک مدیر طراحی با سبک و سیاق ایتالیایی.
تبلیغات

تصمیم فیلیپینی (Fabio Filippini) برای ترک پینینفارینا «به دلایل شخصی» در زمان سختی از نظر تجاری اتخاذ می‌شود. در حالی که مسئولیت وی برای هدایت پروژه‌های جدید اساساً به پایان رسیده، او وعده داده است که به عنوان مشاور شخصی مدیر عامل شرکت، سیلویو آنگوری (Silvio Angori)، باقی بماند و به نظارت خود بر پروژه‌های قدیم که منتج به پرده‌برداری از یک خودروی مفهومی در نمایشگاه ژنو در ماه مارس خواهد شد، ادامه دهد.

کارلو بونزانیگوی ۵۰ ساله (Carlo Bonzanigo)، دوباره به دنیای صنعت و طراحی خودرو ملحق می‌شود، در حالی که شغل خود را در سال ۱۹۹۵ آغاز کرد. پینینفارینا می‌گوید بونزانیگوی ایتالیایی-سوئیسی که در وهله‌ی اول برای دوره‌ی ده‌ساله‌ی کاری خود در پژو و سیتروئن شناخته‌شده است، فردی مناسب جهت هدایت «مهارت‌های نادر و ارزشمند» تیم طراحی‌ است که در تورین انتظار او را می‌کشد.

این شرکت، متعلق به گروه ماهیندرای هند، در سال‌های اخیر اوضاع سختی از نظر اقتصادی داشته است. پینینفارینا یک استراتژی بلندمدت با هدف حفظ و نگهداری شهرت جهانی خود در زمینه‌ی طراحی دارد، اما برای نیل به این مقصود باید پیشنهادات خود را در قالب مشاور طراحی گسترش دهد، حتی در برابر تقاضا برای خدمات کوچک.

بونزانیگو در کار با ناجی طراحی سیتروئن، Jean-Pierre Ploué، به افزایش مهارت طراحی در خودروسازی DS کمک کرد. در طی مدت حضور خود به عنوان رئیس طراحی سیتروئن، او مسئول طراحی شماری از مدل‌ها، مانند مدل‌های مفهومی؛ 2008 DS Hypnos، ون 2011 Citroen Tubik و مدل 2012 DS Numero 9 بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات