آزمایش خودروهای خودران شرکت بی ام‌ و در سال ۲۰۱۷

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بی‌ام‌و، سال آینده ناوگان حمل‌و‌نقل خودروهای خودران خود را راهی شهر مونیخ خواهد کرد.
تبلیغات

طبق بیانیه‌ای که شرکت بی‌ام‌و چند روز پیش صادر کرد؛ این شرکت در راستای رقابت با شرکت‌های  بزرگ حمل‌و‌نقل مانند اوبر و لیفت، سال آینده خودروهای خودران خود را در شهر مونیخ آزمایش خواهد کرد.

هارالد کروگر، مدیر اجرایی شرکت ‌بی‌ام‌و می‌گوید:

شرکت‌های اوبر و لیفت از خودروهای ناوگان خود استفاده نمی‌کنند. ارائه‌ی یک ناوگان به معنای ارائه‌ خدماتی است که شرکت لیفت و امثال آن نمی‌توانند از پس آن برآیند. خدمات حمل‌و‌نقل برای یک مجمع یا گروه خاص از جمله‌ی این فعالیت‌ها است.

شرکت بی‌ام‌و حدود ۴۰ دستگاه از خودروهای خودران خود را روانه‌ی شهر مونیخ کرده است و قصد دارد این پروژه را به شهرهای دیگر کشور آلمان نیز گسترش دهد.

ب‌ام‌و

کلاوس بوتنر، قائم‌مقام شرکت بی‌ام‌و در رابطه با خودروهای خودران می‌گوید: «پشت فرمان هرکدام از این خودروها، یک راننده‌ی ماهر نشسته است.»

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی قصد دارند در چند سال آینده، خودروهای خودران خود را در حوزه‌ی خدمات حمل‌و‌نقل شهری به کار گیرند. لازمه‌ی ساخت خودروهای خودران برای ارائه‌ی چنین خدماتی، این است که چه از طریق فروش این خودروها و چه از طریق همکاری با سامانه‌های ارائه‌دهنده‌ی این سرویس، باید منفعت و سود جدیدی برای خودروسازان داشته باشد.

شرکت بی‌ام‌و برای رسیدن به این هدف؛ نه‌تنها از تبحرش در ساخت خودروهای لوکس، بلکه از همه ظرفیت‌های تولید، مدیریت و مالکیت خود بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات