قدرت مکلارن ۶۵۰ در مدل ۵۷۰

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ نوویتک قدرت مکلارن ۵۷۰ اس را به اندازه‌ی قدرت تولیدی مدل ۶۵۰ افزایش می‌دهد.
تبلیغات

پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل مکلارن که ۳.۸ لیتر حجم دارد، قطعا می‌تواند قدرتی بسیار بیشتر از ۵۶۲ اسب بخار مدل 570S تولید کند. این را از آنجایی می‌توان متوجه شد که از نسخه‌ی قوی‌تر همین پیشرانه روی مدل 650S نیز استفاده شده است. البته در حقیقت مکلارن این پیشرانه را در تمامی مدل‌های  ۱۰ سال گذشته‌اش مورد استفاده قرار داده است. بنابراین شرکت تیونینگ نوویتک اقدام به کار روی این پیشرانه کرده است تا قدرت اصلی آن را بیرون بکشد و آزاد کند.

این تیونر آلمانی دارای نام‌های مختلفی برای برندهای مختلف است؛ به‌طوری که شاخه‌ی فراری آن نوویتک روسو (Novitec Rosso)؛ قسمت مخصوص مازراتی، نوویتک ترایدنت (Novitec Tridente) و بخش ویژه‌ی لامبورگینی، نوویتک تورادو (Novitec Torado) نام دارد و حالا این تیونر نگاه خود را به یکی از بهترین خودروهای جهان معطوف کرده است.

نوویتک کار خود را با پایین‌ترین نسخه‌ی خودروهای مکلارن آغاز کرد و قدرت آن را با استفاده از برنامه‌ریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی موتور و استفاده از سیستم اگزوز اینکونل به ۶۴۶ اسب بخار افزایش داد که چنین قدرتی تقریبا با قدرت تولیدی مدل ۶۵۰ برابری می‌کند.

نوویتک همچنین در این مدل، از کیت کامل آیرودینامیکی بهره می‌برد که در تونل باد طراحی شده است. این خودرو به رینگ‌های بسیار زیبای آلومینیومی مجهز شده است که دارای سایز ۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب هستند.

این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت است.    

مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
مکلارن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات