بی ام و روی ایجاد یک بخش مشاوره برندینگ کار می کند

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه رقابت در صنعت خودرو به بی‌رحمانه‌ترین نوع خود در طول تاریخ مدرن رسیده است؛ کمپانی بی‌ام‌و نیز در حال ایجاد بخش‌های جدید و تبدیل آن‌ها به مراکز سودبخش است.
تبلیغات

کمپانی‌های خودروساز در حال تلاش برای جا نماندن از رقابت موجود در صنعت خودرو هستند و از طرفی با وضع قوانین و مقررات مربوط به زمینه‌های مختلف در این عرصه، مدام در حال تقلا برای ماندن در کورس رقابت هستند؛ یکی از مهم‌ترین عوامل محدودکننده و بازدارنده، بحث آلودگی است. اگر کمپانی‌های بزرگ خواستار عدم زوال در این مبارزه هستند، باید به فکر ارائه‌ی راه‌ حل‌هایی باشند و در این میان طبق گزارش‌های جدید، بی‌ام‌و هم ظاهرا به دنبال تحقیق و توسعه در زمینه‌های تخصصی بیشتر است.

در همایشی که اخیراً در شهر آمستردام برگزار شد، مدیران بی‌ام‌و برای حضار به سخنرانی پرداختند. کمپانی بی‌ام‌و از پیشروان فروش محصولات مربوط به آینده است و تجربه‌ی بسیار خوبی در بخش فروش دارد. میشل فوز (Michele Fuhs) می‌گوید بی‌ام‌و در حال کار برای ایجاد یک بخش مشاوره‌ی برندینگ است.

برندینگ بی ام و

طبق صحبت‌های فوز، هر شرکتی در دنیا می‌تواند از طریق سرویس‌های ارائه‌شده توسط بخش‌های جدیدش، حتی در زمینه‌ی رقابت‌های طولانی‌مدت میان کمپانی‌ها - مادامی‌که نتیجه‌ی نهایی به منافع بی‌ام‌و آسیب نرساند - سودآور باشد. کمپانی‌هایی مانند لوفتانرا و بوش نمونه‌های بارز ارائه‌کننده‌ی سرویس‌هایی در زمینه‌های جدید هستند؛ اما این تنها بخش کوچکی است از آنچه می‌توان در جاده‌ها شاهد بود. در ابتدا، کمپانی‌های آلمانی هدف قرار گرفتند؛ اما عرصه‌ی رقابت برای شروع تحقیق و توسعه در بخش‌های جدید، محدودیت‌هایی دارد.

خبرگزاری Autocar از نماینده‌ی بی‌ام‌و برای دریافت پاسخی رسمی در خصوص زمان ایجاد بخش‌های جدید سؤال کرد؛ اما پاسخ صریح و روشنی دریافت نکرد و از طرفی؛ اینکه آیا به‌زودی سرویس‌های جدید ارائه می‌شوند یا خیر، هنوز مشخص نیست. از آنجایی که هرساله برند بی‌ام‌و به‌عنوان یکی از بهترین برندها در دنیا انتخاب می‌شود؛ فرصت‌هایی برای استفاده از این برند در ایجاد بخش‌های جدید و تبدیل آن‌ها به مراکز سودبخش، ایده‌ی فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات