مک لارن مذاکره با اپل را تایید کرد

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت خودروساز مک‌لارن تأیید کرد که مذاکراتی در خصوص آغاز یک مشارکت با اپل داشته است.
تبلیغات

در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، شایعات و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه‌ی اپل نسبت به تصاحب شرکت McLaren Applied Technologies -در میانه‌ی اعمال تغییرات شگرف در پروژه‌ی خودروی این غول دنیای فناوری- منتشر شده بود. این شایعات در آن زمان سروصدای زیادی به پا کردند.

با این حال؛ مدیرعامل مک‌لارن، مایک فلوئیت در گفتگوی خود با خبرگزاری رویترز، اعلام کرد که شرکت متبوع وی در آن زمان مذاکراتی با اپل داشت؛ اما طی این مذاکرات، اپل پیشنهادی مبنی بر تصاحب مک‌لارن ارائه نداده است. وی در این باره می‌گوید:

پیشنهادی مبنی بر تصاحب مک‌لارن از جانب اپل مطرح نشد. آن‌ها مراجعه کردند و در خصوص‌ فعالیت‌های هر یک از دو کمپانی، صحبت‌هایی صورت گرفت، آن‌ها گشت‌وگذاری در محیط شرکت داشتند؛ این صحبت‌ها هرگز منتهی به ارائه‌ی هیچ پیشنهادی نشدند.

البته فلوئیت اعلام کرد که تاکنون پیشنهادهای زیادی برای تصاحب این شرکت خودروسازی بریتانیایی مطرح شدهاند، اما آن‌ها تمام این پیشنهاد‌ها را رد کرده‌اند.

اگرچه مک‌لارن، تولید خودرو را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است؛ اما این کمپانی سابقه تولید مجموعه‌ای از برترین خودروهای سوپراسپرت و ابرخودروها را در کارنامه‌ دارد و بدین ترتیب موفق شده است خود را به‌عنوان یک رقیب شایسته برای فراری و لامبورگینی بشناساند. بر اساس آخرین گزارش‌ها؛ ارزش شرکت مک‌لارن بین ۱.۳ تا ۱.۹۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود، بنابراین چندان مایه‌ی تعجب نیست که کمپانی‌های بزرگ به دنبال تصاحب آن باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات