لینکلن با معرفی خودروی مفهومی نویگیتور، آینده را به تصویر می کشد

لینکلن با معرفی خودروی مفهومی نویگیتور، آینده را به تصویر می کشد

در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۶ شاسی‌بلند مفهومی لینکلن Navigator معرفی شد.

این اولین باری نیست که خودروی مفهومی لینکلن نویگیتور (Navigator) به نمایش در می‌آید. اما این بار بایستی از دید دیگری به نویگیتور نگریست و در ادامه دلیل این امر روشن می‌شود.

تا به حال لینکلن هر ساله نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ هزار دستگاه از مدل نویگیتور را به فروش رسانده است؛ اما این روزها میزان فروش آن به عدد ۱۰ هزار کاهش یافته است. کادیلاک نیز کاهش فروش سالیانه‌ از ۶۰ به ۳۰ هزار دستگاه خودروی اسکالید را تجربه کرده است.

امروزه از بین شش مدل خودروی معرفی‌شده توسط لینکلن، مدل نویگیتور از لحاظ تیراژ فروش، مقام چهارم را کسب کرده است. رقبایی چون رنج روور، مرسدس بنز GLS و اینفینیتی QX80 با اختلاف بسیار زیاد نسبت به نویگیتور در مقام بالاتری قرار می‌گیرند. برای بقای برند لوکس فورد، این کمپانی بایستی گامی رو به جلو بردارد و این همان چیزی است که خودروی مفهومی نویگیتور ارائه می‌دهد.

لینکلن Navigator

به جای ایجاد تغییرات کوچک مرسوم در خودروهای حال حاضر و ارائه‌ی نسخه‌های جدید، خودروی مفهومی نویگیتور که برای اولین بار در شهر نیویورک به نمایش درآمد، رویکرد جدیدی را با خود به ارمغان آورده است. خودروی مفهومی نویگیتور حتی در بخش رکاب و محل مخصوص سوار شدن مسافر به خودرو نیز لوکس طراحی شده است. همچنین در این خودرو شش صندلی بسیار راحت با قابلیت تنظیم در ۳۰ حالت متفاوت جهت عالی‌ترین تجربه‌ی سواری، تعبیه شده است که در کنار درهای لولایی که رو به بالا باز می‌شوند تجربه‌ی متفاوتی از ورود و خروج به خودرو را القا می‌کند.

لینکلن Navigator

به نظر می‌رسد که لینکلن تمام تلاش خود را برای بازگشت به صدر فروش بازار شاسی بلندهای بزرگ به کار گرفته است تا خودروی مفهومی نویگیتور (Navigator) قابلیت به چالش کشیدن رقبای قدرتمند آلمانی خود را داشته باشد.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.
منبع carscoops

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید