نسخه گرن اسپرت مازراتی کواتروپورته در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش گذاشته شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مازراتی نسخه‌ی گرن‌اسپرت مدل کواتروپورته‌ی خود را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس را در معرض نمایش گذاشت.
تبلیغات

پیش از این در ماه سپتامبر، شرکت خودروسازی مازراتی از نمونه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی کواتروپورته در دو نسخه‌ی متفاوت گرن‌اسپرت و گرن‌لوسو در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرده بود. اکنون این خودروساز ایتالیایی برای اولین بار نسخه‌ی گرن‌اسپرت را به کشور آمریکا آورد تا در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس در معرض نمایش بگذارد.

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، نسخه‌ی گرن‌لوسو شیک‌تر و لوکس‌تر است، درحالی‌که  فضای داخلی و بیرونی‌ نسخه‌ی گرن‌اسپورت، خشن‌تر به نظر می‌رسند.

در این نسخه، سپر‌های جلو و عقب اسپرت‌تر شده و همچنین از اسپویلر مشکی عقب، رینگ‌های ۲۰ اینچی به همراه دیسک‌های ترمز قرمزرنگ استفاده شده است. در داخل خودرو نیز صندلی‌های تقویت‌شده‌ و غربیلک فرمانِ به شدت اسپرت‌تر، شیفتر‌های آلومینیومی و پدال‌هایی از جنس استیل به کار رفته است.

تمامی این ویژگی‌ها، در کنار بهبود‌های کلی نسل جدید مدل کواتروپورته هستند. بعد از گذشت سه سال از نسل قبلی این مدل، ویژگی‌هایی همچون طراحی انطباقی آیرودینامیک جلو، طراحی تیز و تند‌تر بدنه‌، ویژگی‌های چندرسانه‌ای و دیگر سامانه‌های ایمنی اضافه شده است.

خریداران می‌توانند نسخه‌های گرن‌اسپورت و گرن‌لوسوی مدل کواتروپورته‌ S را که پیشرانه‌ی ۳ لیتری توربوی دوقلوی ۶ سیلندر با توان تولیدی ۴۰۴ اسب بخار دارد، با قیمت پایه‌ی ۱۰۳,۴۰۰ دلار خریداری کنند. همچنین نسخه‌ی چهارچرخ محرک کواتروپورته‌ Q4 S، با قیمت ۱۰۹,۵۰۰ دلار عرضه می‌شود. مدل کواتروپورته GTS با پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری توربوشارژ دوقلوی ۸ سیلندر با توان ۵۲۳ اسب بخار نیز قیمتی معادل ۱۴۵,۵۰۰ دلار دارد.

اما از میان مدل‌هایی که در بالا ذکر شد، مدل کواتروپورته گرن‌اسپورت، تنها مدلی بود که شرکت مازراتی از ایتالیا به نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس آورده بود و در کنار آن مدل‌هایی همچون گیبلی، گرن‌توریسموی دو‌در و همچنین کراس‌اور لوانته مشاهده می‌شد.

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات