نیسان سنترا نیسمو مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نیسان در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ از مدل ۲۰۱۷ سنترا نیسمو رونمایی کرد.
تبلیغات

نیسان سنترا نیسموی جدید بر اساس نسخه‌ی آمریکایی خودروی نیسان پولسار ساخته شده است که در امریکا با نام سنترا شناخته می‌شود.

از لحاظ ظاهری می‌توان مدل نیسمو را از سپرهای اسپرت جلو و عقب، قسمت‌های رنگ‌آمیزی شده به رنگ قرمز، دیفیوزر عقب، آینه‌های جانبی مشکی و اسپویلر کوچک عقب، شناسایی کرد.

نیسان سنترا

این خودرو به رینگ‌های ۱۸ اینچی به رنگ خاکستری تیره مجهز شده است که بر روی آن‌ها، لاستیک‌هایی با ابعاد ۲۱۵/۴۵ از برند بریج‌استون قرار گرفته‌اند، مدل این لاستیک‌ها Potenza RE-71R است.

در داخل کابین شاهد استفاده از صندلی‌های ارتقا یافته و غربیلک فرمان جدید هستیم که به پارچه‌ی جیر مصنوعی مزین شده‌اند. همچنین در تمام نقاط کابین سنترا، از دوختی به رنگ قرمز استفاده شده است. 

نیسان سنترا

برخلاف خودروی مفهومی نیسان سنترا نیسمو کانسپت که در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود، مدل تجاری این خودرو دارای قدرتی بیشتر از مدل معمولی سنترا و پولسار نیست. نسخه‌ی تجاری سنترا نیسمو یک پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری چهارسیلندر خطی دارد که به سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر مجهز شده است. این پیشرانه در بازار استرالیا بر روی نیسان پولسار SSS و در بازار امریکا بر روی نیسان سنترا SR توربو مورد استفاده قرار گرفته است. پیشرانه‌ی موردبحث می‌تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

نیسان سنترا

خریداران سنترا نیسمو قادر به انتخاب جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی یا جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر (CVT) خواهند بود. نیسان سنترا نیسمو از ماه ژانویه‌ی سال آینده وارد بازار خواهد شد و احتمالا قیمت آن برای بازار ایالات متحده، در حدود ۲۵ هزار دلار خواهد بود.  

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات