مخروبه‌های تویوتا پریوس به‌جامانده از آزمایش‌های مجریان گرند تور

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مجریان برنامه‌ی گرند تور؛ جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می از تویوتا پریوس متنفرند.
تبلیغات

یک خودرو در میان تمامی خودروها وجود دارد که جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می، مجریان سابق برنامه‌ی تلویزیونی Top Gear و مجریان فعلی برنامه‌ی گرند تور آمازون از آن متنفرند: تویوتا پریوس. هر زمان که آن‌ها نیاز به خودرویی داشته باشند که جذابیتی ندارد، به‌سرعت نام تویوتا پریوس را بیان می‌کنند.

قبلاً در برنامه‌ی تلویزیونی Top Gear هیچ‌گاه خودروی تویوتا پریوس برای تخریب انتخاب نشده بود؛ زیرا هنوز خودروی گرانی به حساب می‌آید. به همین دلیل خودرویی مانند موریس مارینا بارها و بارها مورد تخریب قرار گرفت؛ اما تویوتا پریوس هیبریدی هاچ‌بک تنها مورد تحقیر و تمسخر لفظی قرار گرفته است.

اما حالا به نظر می‌رسد آمازون بودجه‌ای در اختیار جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می قرار داده است تا با آن بتوانند هر تعداد تویوتا پریوس که می‌خواهند بخرند و نابود کنند.

برنامه‌ی گرند تور روز جمعه آغاز به پخش می‌کند و آمازون از تمامی ویدیوها و کمپین‌های تبلیغاتی خود برای تبلیغ این برنامه استفاده کرده است. در بیشتر ویدیوهای منتشرشده، تویوتا پریوس‌هایی در سراسر دنیا مشاهده می‌شوند که تصادف کرده و به نحوی تخریب شده‌اند. همه منتظر روز جمعه برای دیدن اولین قسمت از برنامه‌ی گرند تور هستند.

عکس زیر مربوط به خودروی تویوتا پریوس در شهر لندن است:

تویوتا پریوس

عکس دیگری تویوتا پریوس را اینطور در پیاده‌روی کشور آلمان نشان می‌دهد:

تویوتا پریوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات