مرکز تجربه‌ی رانندگی ۶۰ میلیون دلاری پورشه در کالیفرنیا

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پورشه با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری یک مرکز تجربه‌ی رانندگی مجهز به یک پیست ۴ مایلی احداث کرده است که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
تبلیغات

پورشه به صورت رسمی دومین مرکز تجربه‌ی رانندگی خود در ایالات متحده را در شهر کارسونِ ایالت کالیفرنیا افتتاح کرد. این مجموعه که در زمینی به مساحت ۵۳ جریب (حدود ۲۱.۵ هکتار) احداث شده، قرار است به عنوان مرکز اصلی موتور اسپرت پورشه در امریکای شمالی مورد استفاده قرار گیرد و همچنین پیستی  شامل  ۸ بخش در داخل این مجموعه احداث شده است که درمجموع ۴.۱ مایل (حدود ۶.۶ کیلومتر) طول دارد و رانندگان در آن آموزش خواهند دید. این مجموعه یکی از جامع‌ترین نمایشگاه‌های پورشه و یک رستوران بسیار عالی را نیز در خود جای داده است.

پورشه

این مرکز با نام (Californian Porsche Experience Center) شناخته می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند یک تجربه‌ی رانندگی ۶۰ دقیقه‌ای را در کنار یک مربی رانندگی در پیست مخصوص آموزشی پورشه کسب کنند. مدل‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده‌اند، پورشه ۷۱۸ باکستر به قیمت ۳۸۴ دلار و پورشه 911 GT3 به قیمت ۹۵۰ دلار هستند.

در خصوص این تأسیسات، کلاوس زلمر مدیر پورشه‌ی امریکای شمالی می‌گوید: «کالیفرنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار ما در امریکای شمالی نقشی حیاتی در ۶۶ سال حضور ما در ایالات متحده بازی می‌کند. برنامه‌ی جدید ما در سواحل غربی امریکا، یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد را برای طرفداران ما در این منطقه که علاقه‌مندان خودروها را عاشقانه دوست دارند، فراهم می‌کند.»

پورشه

مرکز تجربه‌ی رانندگی جدید پورشه برای این شرکت آلمانی حدود ۶۰ میلیون دلار هزینه در پی داشته است. پورشه تأسیسات مشابهی نیز در آتلانتا دارد و وجود این مراکز، ایالات متحده را به تنها کشوری در جهان تبدیل کرده است که دارای بیش از یک مرکز تجربه‌ی رانندگی پورشه است؛ در این مورد ایالات متحده حتی در جایگاه بهتری نسبت به سرزمین مادری پورشه یعنی آلمان قرار دارد، چراکه در آلمان تنها یک مرکز تجربه‌ی رانندگی پورشه وجود دارد. مراکز تجربه‌ی رانندگی پورشه به جز ایالات متحده و آلمان، در لمانز فرانسه و سیلور استون انگلستان نیز دایر هستند و به‌زودی یک مرکز تجربه‌ی رانندگی دیگر در کشور چین نیز ساخته خواهد شد.

در ادامه توجه شما را به تماشای تصاویر زیبای این مجموعه دعوت می‌کنیم.

پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
پورشه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات