EAS و تیونینگ بی ام و M4 خاکستری

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رنگ خاکستری تیره شاید یکی از رنگ‌های پرطرفدار نباشد؛ اما هنگامی که روی بدنه خودرویی جذاب و جالب توجه قرار می‌گیرد، ممکن است نظر افراد را تغییر دهد.
تبلیغات

به تازگی شرکت تیونر EAS از جدیدترین محصول خود یعنی بی‌ام‌و M4 تیونینگ خاکستری رونمایی کرده است. خودرویی که بخش‌هایی از جنس فیبر کربن دارد که با دقت توسط AC Schnitzer انتخاب شده است.

البته این بدنه اسپرت موجب افزایش جذابیت M4 نیز شده است که به خودی خود، طراحی چشمگیری به لطف بی‌ام‌و دارد. از ویژگی‌های ظاهری بدنه M4 می‌توان به اسپویلر لبه جلو و اسپیلیترها در لبه‌های بامپر اشاره داشت. این خودرو همچنین از پوشش مشکی iND Performance بهره می‌برد که بر جذابیت آن افزوده است.

در قسمت کناری می‌توان دامنه‌های فیبر کربنی JL را مشاهده کرد و وقتی به پشت خودرو نگاه می‌کنید؛ به سختی می‌توانید بال‌های زیبایی را که توسط AC Schnitzer ساخته و نصب شده‌اند، نادیده بگیرید. دیفیوزر عقب نیز از همان مواد سبک‌وزنی ساخته شده است که در بخش جلوی خودرو به کار رفته‌اند.

در داخل کابین با رنگ قرمزی مواجه می‌شود که شاید شما را شوکه کند؛ چرا که بدنه‌ی کلی خودرو خاکستری و مشکی است. در داخل کابین بخش‌های مختلف فیبر کربنی را نیز مشاهده می‌کنیم تا داخل خودرو با بخش‌های بیرونی همخوانی داشته باشد.

 در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر این مدل را مشاهده کنید:

نظرتان در مورد بی ام و EAS چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات