پیش نمایش نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
ایالت کالیفرنیا یکی از بازارهای بزرگ خودرو به شمار می‌رود و هر سال نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس در آن برگزار می‌شود.
تبلیغات

نمایشگاه سالانه‌ی کالیفرنیا واقع در لس‌آنجلس همواره مورد توجه برند‌های معتبر خودروسازی بوده است. در نمایشگاه ۲۰۱۶ لس‌آنجلس، تاکنون بیش از ۲۰ خودروی جدید توسط برندهای مختلف خودروسازی مانند آلفارومئو، شورولت، جیپ، مزدا، مینی، سوبارو و فولکس‌واگن معرفی خواهد شد. چیزی که در این نمایشگاه شاهد خواهیم بود؛ حضور انواع مختلفی از خودروهای شاسی‌بلند است که با تغییراتی هرچند جزئی به نمایش گذاشته می‌شوند.

مانند گذشته، تیم Motor Authority اخبار و عکس‌های مربوط به این نمایشگاه را که از دیروز -۱۴ نوامبر (۲۴ آبان)- آغاز به کار کرده است، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد. 

آلفا‌رومئو 2018 Stelvio

آلفا‌رومئو

با توجه به عکس‌ها و اطلاعات جزئی که از این خودرو در دسترس است، گمان می‌رود این خودرو در باطن خود از برخی تکنولوژی‌ها و فناوری‌های مدل Giulia بهره می‌برد و اواخر امسال وارد بازار خواهد شد. این کمپانی برای مدل استاندارد خودروی موردبحث از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور ۳۹۹ نیوتون‌متر استفاده می‌کند که همان پیشرانه‌ی موجود در Giulia است. ولی احتمالا برای مدل قوی‌تر این خودرو پیشرانه‌ی ۳ لیتری خورجینی مجهز به تویین توربو در نظر گرفته شده است.

آلفا‌رومئو
نمایشگاه لس‌آنجلس
آلفا‌رومئو
آلفا‌رومئو

فولکس‌واگن Atlas 2018

فولکس واگن

خودروی دیگری که در این نمایشگاه شرکت دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است، مدل اطلس فوکس‌واگن است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان خودروی کانسپت به نمایش در‌آمد. فولکس‌واگن این خودرو را در  شهر چاتانوگا تولید می‌کند و قصد دارد مدل ۲۰۱۸ را در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآورد. دو پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها ۴ سیلندر خطی با حجم ۲ لیتر مجهز به توربوشارژر و دیگری ۶ سیلندر خورجینی ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی است.

فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن
فولکس واگن

مرسدس‌بنز 2018 E63 AMG

مرسدس بنز

یکی از خودروهایی که جلب توجه می‌کند، مدل جدید E63 AMG است که در دو مدل معمولی و S عرضه خواهد شد. این خودرو در مدل ۴ چرخ محرک عرضه می‌شود و برای دریفت زدن بهتر و افزایش لذت رانندگی، بیشتر نیروی خود را به محور عقب انتقال می‌دهد. پیشرانه‌ای که روی این خودرو در نظر گرفته شده، قدرتی برابر ۵۶۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۵۰ نیوتون‌متر  برای این خودرو به ارمغان می‌آورد، ولی در مدل E63 S بحث متفاوتی در قدرت خروجی پیشرانه مطرح می‌شود؛ پیشرانه‌ی این خودرو، قدرت ۶۰۳ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون‌متر گشتاور با خود به همراه دارد. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل ۳.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است که البته به‌صورت الکترونیکی محدود شده است. 

مرسدس بنز
مرسدس بنز
مرسدس بنز
مرسدس بنز

مرسدس‌بنز 2017 GLE43 AMG

مرسدس بنز

این خودرو نهمین محصول ارائه‌شده با کد 43 توسط AMG است. پیشرانه‌ای که بر روی این خودرو قرار دارد، از نظر فنی و قدرت پیشرانه، مشابه مدل‌های کد GLE450 AMG است که دارای حجم ۳ لیتر و تویین توربو است. این پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی قدرت و گشتاوری معادل ۳۶۲ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتون‌متر تولید می‌کند که خودروی یادشده را قادر می‌سازد شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتری برابر ۵.۷ ثانیه و حداکثر سرعتی برابر ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید حداکثر سرعت این خودرو محدود شده است.

مرسدس بنز
مرسدس بنز
مرسدس بنز
مرسدس بنز

آئودی R8 V10 Plus Exclusive Edition

آئودی

خودروی R8 V10 Plus Exclusive Edition به چراغ‌هایی جدید با نور لیزری مجهز است و رنگ‌بندی نسبتا متفاوتی در آن به کار رفته است. این خودرو فقط به تعداد ۲۵ دستگاه تولید می‌شود. در رنگ‌آمیزی جلوپنجره و حاشیه‌ی بالچه‌ی عقب و همچنین رینگ چرخ‌های خودروی موردبحث، از رنگی سنگی به نام آنتراسیت استفاده شده است.

آئودی
آئودی

مزدا CX-5 2017 

مزدا

طراحی ظاهری این خودرو توانست نظر بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جلب کند. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در دسترس بوده، می‌توان گفت این خودرو که روی پلتفرم مدل پیشین خود ساخته شده است، از نظر آیرودینامیکی دستخوش اصلاحاتی بوده ولی از نظر قوای محرکه، از همان پیشرانه‌ی مدل قبلی بهره می‌گیرد. مزدا قصد دارد به کمک قسمت طراحی خود یعنی Kodo دیزاین، تکنولوژی‌های جدیدی به این خودرو بیافزاید.

مزدا
مزدا
مزدا

هوندا CR-V 2017

هوندا

CR-V رقیبی سرسخت برای مزدا CX-5 به شمار می‌رود که با ایجاد تغییراتی چشم‌گیر پا به میدان گذاشته است. هوندا قصد دارد در زمستان پیش‌ رو، نسل پنجم شاسی‌بلند محبوب خود، CR-V را با ظاهری زیبا به بازار عرضه کند. در طراحی داخلی CR-V تغییراتی اعمال شده و از نظر فنی این اولین مدل از خودروی موردبحث است که به پیشرانه‌ی توربوشارژر مجهز شده است. بدنه‌ی این خودرو کمی کشیده‌تر از هوندا سیویک ۲۰۱۶ است.

هوندا
هوندا
هوندا
هوندا

جیپ Compass 2017

جیپ

جیپ محصول جدید خود را که برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته، در این نمایشگاه عرضه کرده است. خودرویی که رونمایی خواهد شد، جایگزین مدل‌های Patriot و Compass فعلی خواهد بود. تولید این خودرو از ماه سپتامبر در برزیل آغاز خواهد شد. Compass دارای بدنه‌ی کشیده‌تری نسبت به Renegade است و انتظار می‌رود پیشرانه‌ی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر -که در جیپ Hurricane استفاده شده-  نیز در این بدنه ارائه شود. خودروی موردبحث از نظر حرکت خارج جاده‌ای (off-road) نیز با مدل Trailhawk این کمپانی هم‌رده است.

جیپ
جیپ
جیپ

مینی Countryman 2017

مینی

مینی، مدل پیشرفته‌ی Countryman خود را -که یک شاسی‌بلند پلاگین محسوب می‌شود- در این نمایشگاه معرفی کرد. مینی برای جذب خریداران بیش‌تر به سوی این خودرو، بدنه‌ی آن را کمی بزرگ‌تر از مدل پیشین ساخته است که به گفته‌ی سازنده، این امر موجب شده تا حجم صندوق بار آن با ۳۰ درصد افزایش، به ۴۹۸ لیتر با دو ردیف صندلی و ۱۳۴۷ لیتر با خواباندن ردیف دوم ارتقا پیدا کند. همچنین از پیشرانه‌ی مدل Clubman در این خودرو بهره گرفته شده است.

مینی
مینی
مینی

آئودی A5 Cabriolet 2018

آئودی

A5 کروکی سومین و آخرین بدنه‌ از دومین نسل A5 است که در نمایشگاه لس‌آنجلس شاهد آن هستیم. آئودی در طراحی مدل جدید، خود را به زحمت نینداخته و چیزی از آن شما را به خود جذب نمی‌کند؛ این خودرو از همان طرح سقف متحرک پارچه‌ای با عایق صداگیر باد بهره می‌برد. مدل قوی‌تر و اسپرت‌تر آن S5 نام دارد، از یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی به حجم ۳ لیتر بهره‌مند است که به کمک توربو‌شارژر، قدرتی معادل ۳۵۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۵۰۰ نیوتون‌متر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

کادیلاک اسکالا کانسپت

کادیلاک

کادیلاک با رونمایی از مدل مفهومی اسکالا در ماه آگوست امسال در Monterey Car Week‌، علاقه‌مندان خودرو را شگفت‌زده کرد. اسکالا خودرویی در کلاس سدان لوکس است که در کلاس مدل CT6 قرار می‌گیرد و بخش‌هایی از آن با این خودرو مشترک است. این خودرو برای رقابت با پورشه‌ی پانامرا و آئودی A7 طراحی شده ولی هنوز تولید آن تایید نشده است. 

کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
کادیلاک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات