فولکس‌ واگن بخش متمرکز بر حمل و نقل راه اندازی کرد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه فولکس‌واگن اعلام کرد که قصد دارد یک بخش سیزدهم ایجاد کند.
تبلیغات

فولکس واگن، کمپانی خودروساز نامداری که اخیرا به خاطر یک اقدام ظاهرا متقلبانه اعتبارش زیر سوال رفت، اکنون قصد دارد با ارائه‌ی خدمات حمل و نقل فوق العاده پیشرفته و اعجاب‌آور همه‌ی دنیار را شگفت زده کرده و اعتبار خدشه‌دار شده‌اش را بازسازی کند. 

این برند که فعلا نامگذاری نشده است، بر روی حمل و نقل الکتریکی و دیجیتالی‌سازی تمرکز خواهد داشت. دفتر مرکزی این بخش در برلین آلمان قرار دارد، کمپانی از قبل کار خود را با همکارش ettG آغاز کرده تا بتواند خدمات سواری منحصر به فردی را در سراسر دنیا ارائه دهد. این کمپانی همچنین در حال توسعه‌ی خدمات شاتل و برنامه‌های استفاده‌ی مشترک از خودرو است که متعلق به خود کمپانی فولکس‌واگن بوده و به وسیله‌ی این شرکت اجرا می‌شوند.

تا چند سال آینده، برند جدید فولکس‌واگن نیز خواهد توانست ناوگانی از شاتل‌های خودران را توسعه و اداره کند. هفته‌ی گذشته مدیر کمپانی، متیاس مولر در پاریس به خبرنگاران گفته بود که به محض اینکه تکنولوژی مورد نظر برای تولید انبوه آماده شود، تصمیم اینکه آیا ناوگانی از خودروهای خودران ساخته شوند یا خیر گرفته خواهد شد.

مدیران اجرایی کمپانی امیدوار هستند که برند یا همان بخش ۱۳ام  به یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان حمل و نقل در دنیا و پرچم‌دار بازار اروپا تبدیل شود.

مولر در کنفرانس Leftlane که در پایتخت فرانسه برگزار شد اعلام کرد که در آینده، بسیاری از مردم دیگر مالک خودرو‌ نخواهند بود. بلکه می‌توانند همه مشتریان فولکس‌واگن باشند، چون ما قرار است خدمات حمل و نقل بسیار وسیع‌تر از آنچه امروزه وجود دارد، ارائه دهیم.

اینجا در Leftlane، ما معتقدیم که همکاری جامعه درست به همان اندازه‌ی همکاری کارمندان یک کمپانی ارزشمند است. اینترنت رسانه‌ای برای به اشتراک گذاری اطلاعات و برقراری ارتباط می‌باشد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اطلاعات خوبی ارائه دهیم، اما بدون شما(اعضای جامعه)هیچ ارتباطی باقی نخواهد ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات