رضوانی تیزری را از خودروی Beast Alpha منتشر کرد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی رضوانی، سازنده‌ی خودروهای سوپراسپرت، تیزری را از محصول جدید خود با نام Beast Alpha منتشر کرد که قرار است ماه آینده رونمایی شود.
تبلیغات

رضوانی، شرکتی که نسخه‌ای از خودروی آریل اتم را به همراه بدنه عرضه کرده است، خودروی دیگری را با نام Beast Alpha معرفی کرده است. این خودرو را می‌توان نسخه‌ای راحت‌تر و متمدن‌تر از آریل اتم انگلیسی دانست. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید.

اگر به دنبال نسخه‌ای تکامل یافته، گران‌تر و با ظاهری خشن از آریل اتم هستید، رضوانی این خودرو را برای شما ساخته است. اگرچه خودروی یاد شده به جای ساختار داربست مانند آریل اتم، دارای بدنه است اما عملکرد فنی آن همچنان خیره کننده است. دلیل این امر وزن ۷۵۰ کیلوگرمی این خودرو و از طرف دیگر وجود پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری K24 DOHC هوندا است که می‌تواند ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این مشخصات مدل Beast بود و مدل Beast X می‌تواند بیش از ۷۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. 

رضوانی

مدل جدید رضوانی به هر صورت محصول متفاوتی خواهد بود. این خودرو مجهز به پیشرانه‌ی ۵۰۰ اسب بخاری، سقف فلزی قابل برداشتن، سیستم تهویه‌ی مطبوع، چرم و آلکانترا است. 

رضوانی رونمایی از خودروی Beast Alpha را برای تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) برنامه‌ریزی کرده است. تصاویر تیزری که رضوانی از این خودرو منتشر کرده است، شامل یک تصویر اسکچ (نقاشی با دست) ماهرانه و یک عکس است که تنها یک گلگیر و چرخ جلوی سمت راست را نشان می‌دهد. از نظر ظاهری نباید چیزی بیش‌تری به جز سقف و در را از Beast رضوانی انتظار داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات