بی‌ ام‌ و M2 با تیونینگ AC Schnitzer

شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ AC Schnitzer نسخه ای از بی‌ام‌و M2 را معرفی کرده که قدرت آن به ۴۲۰ اسب بخار افزایش یافته است.
تبلیغات

شرکت تیونینگ AC Schnitzer از پروژه‌ی جدید خود بر روی بی‌ام‌و M2 رونمایی کرد. در این پروژه وزن خودرو کاهش یافته و عملکرد و دینامیک رانندگی آن نیز بهتر از قبل شده است. قدرت تولیدی بی‌ام‌و M2 به لطف استفاده‌ی اشنیتزر از اینترکولر جدید و افزایش راندمان پیشرانه در حد خودروهای مسابقه‌ای از ۳۷۰ اسب بخار نسخه‌ی استاندارد به ۴۲۰ اسب بخار رسیده است.

در قسمت سیستم اگزوز نیز این تیونر مستقر در شهر آخن اقدام به اعمال تغییرات کوچکی کرده است. صداگیر اگزوز مخصوص اشنیتزر مجهز به سوپاپ کنترلی شده و دارای دو نوع خروجی اگزوز با نام های Sport و Sport black است که در دو سمت راست و چپ منبع اگزوز است. این اگزوز که در نسخه‌ی صادراتی هم عرضه خواهد شد صدایی بسیار تهاجمی و بلند را همانند خودروهای مسابقه‌ای حرفه‌ای تولید می‌کند. تریم Sport و Sport black برای خروجی‌های اگزوز، هر دو به صورت جداگانه نیز قابل خریداری هستند.

بی ام و M2

اشنیتزر برای بهبود هندلینگ M2 از کمک فنرهای اسپرت خود با نام RS استفاده کرده است. ارتفاع و میزان کمپرس این کمک فنرها به طور کامل قابل تنظیم است و می‌توان ارتفاع را بین ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر تغییر داد. این سیستم طوری طراحی شده است که هم برای رانندگی نرم و آرام پاسخگو باشد و هم قابلیت پیمودن پیچ‌ها با سرعت بالا را نیز داشته باشد. کیت فنر اشنیتزر هم بر روی این خودرو نصب شده است که ارتفاع خودرو را بین ۲۵ تا ۳۰ میلی‌متر در جلو و ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر در عقب، پایین آورده است. این کیت فنر در کنار کاهش ارتفاع سبب پایداری بهتر خودرو نیز شده است. 

نمای بیرونی بی‌ام‌و M2 اشنیتزر نیز تغییراتی را به خود دیده است و قطعات سبک وزنی همچون بالچه‌های جانبی اشنیتزر از جنس فیبر کربن، باله‌ی عقب فیبر کربنی Racing، دیفیوزر فیبر کربنی و در انتها قاب آینه‌های فیبر کربنی بر روی خودرو نصب شده اند.

این قطعات به همراه اسپلیتر جلو و اسپویلر سقف اشنیتزر سبب فراهم کردن نیروی رو به پایین بیشتری برای این خودرو شده‌اند که پایداری M2 را در سرعت‌های بالا افزایش خواهد داد.

بی ام و M2

در داخل کابین M2 می‌توانید قطعاتی مانند ست پدال‌های آلومینیومی اشنیتزر و استراحتگاه آلومینیومی پا را مشاهده کنید. قسمت ترمز دستی نیز در دو رنگ مشکی و نقره‌ای قابل سفارش است. تکمیل‌کننده‌ی نمای داخلی خودرو نیز زیرپایی‌های نمدی و کاور آلومینیومی اشنیتزر برای اهرم i-Drive بی‌ام‌و هستند.

این تیونر آلمانی همچنین ست رینگ‌های اسپرت ۱۹ و ۲۰ اینچی را برای این خودرو در نظر گرفته است که تولید خود اشنیتزر هستند. این رینگ ها با نام AC1 به صورت دورنگ و یا تک رنگ ذغالی مات و در دو نسخه‌ی Type VIII و Type V قابل انتخاب هستند و به روش فورجکاری نیز ساخته شده‌اند. همچنین رینگ Type VIII در رنگ‌های زغالی، نقره‌ای و دو رنگ قابل انتخاب است و رینگ Type IV نیز تنها به صورت دو رنگ قابل خریداری است.

بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
بی ام و M2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات