جگوار لندرور فروشگاه های خود را به تکنولوژی واقعیت مجازی مجهز می کند

دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جگوار لندرور برنامه‌‌های بزرگی را برای تغییر و تحول در نمایندگی‌های فروش خود، در سر دارد. این تغییرات شامل تجهیز این نمایندگی‌ها به تکنولوژی واقعیت مجازی است.
تبلیغات

جو ابرهاردت، رئیس کمپانی جگوار لندرور آمریکای شمالی طی صحبت‌هایی که با Automotive News در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ داشت، خبر تجهیز نمایشگاه‌های خودرو این کمپانی را به تکنولوژی واقعیت مجازی، اعلام کرد. بنابر گفته‌های او نمایندگی‌های فروش این کمپانی به تجهیزات واقعیت مجازی مجهز خواهند شد و بستری را برای تعامل بهتر خریداران با خودروها فراهم می‌کند. همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی می‌تواند بهترین ابزار برای القای تجربه و حس خودروهای جدید، قبل حضور آن‌ها در بازار، برای مشتریان باشد.

این تکنولوژی می‌تواند به منظور انتخاب تودوزی‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای فضای داخلی خودرو و تجربه آن مورد استفاده قرار گیرد. همچنین محدودیت‌هایی که در نمایش خودروهایی موجود در زمانی که مشتریان در حال بازدید از نمایشگاه هستند، برطرف خواهد شد.

ابرهاردت در باره کاربردهای مختلفی که تکنولوژی واقعیت مجازی می‌تواند در یک نمایندگی فروش خودرو داشته باشد، گفت که کمپانی جگوار لندرور در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی این موضوع است و به مطمئنا در آینده نزدیک شاهد کاربردهای فروانی از آن در این حیطه خواهیم بود. او همچنین ادامه داد که شخصا به هیچ عنوان روش دیگری را به تجربه بازدید و خرید واقعی، ترجیح نمی‌دهد، اما این تکنولوژی نقش برجسته‌ای را پر روند فروش طی سال‌های آینده ایفا خواهد کرد.

بر اساس گزارش Automotive News، کمپانی Jaguar Land Rover در حال حاضر در حال نوسازی نمایندگی‌های خود به منظور تبیعه فضایی برای فروش خودرو از هر دو برند جگوار و لندرور است. این بازسازی در واقع از متدی جدید در طراحی فروشگاه‌ها بهره خواهد گرفت. اولین نمایندگی بازطراحی شده از این دست، اخیرا در Darien ایالت Connecticut امریکا بازگشایی شده است.

همچنین به نظر می‌رسد که کمپانی جگوار لندرور در پی یافتن روش‌هایی به منظور متصل کردن روش‌های خرید آنلاین و فروشگاهی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات