بی‌ام‌و در فکر تولید شاسی بلند لوکس و قدرتمند X7

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و به طور جدی به دنبال تولید خودروی شاسی بلند فوق لوکس و بسیار قدرتمند X7 M است.
تبلیغات

خودروی شاسی بلند آینده‌ی بی‌ام‌و با نام X7 زودتر از سال ۲۰۱۹ به بازار نخواهد آمد، با این وجود از حالا صحبت‌ در خصوص تولید نسخه‌ی M این خودرو آغاز شده است. در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید. 

وبسایت بی‌ام‌و بلاگ مدعی شد که این خودروساز آلمانی به شکل فعالی در حال بررسی موضوع تولید مدل M از خودروی شاسی‌بلند X7 برای حضور در کلاس بسیار رقابتی اس‌یووی‌های قدرتمند است. البته بخش M Power بی‌ام‌و تجربه‌ی کافی در تولید خودروهای مشابه را دارد که از بین آن‌ها می‌توان به دو مدل X5 M و X6 M اشاره کرد. با این حال تولید مدل X7 M می‌تواند کاملا متفاوت باشد و امکان دارد که این خودرو تبدیل به مدلی برای رقابت با مرسدس بنز AMG GLS 63 یا بنتلی بنتایاگا شود.

بی ام و

بر اساس گزارشات، مدل‌های متوسط X7 حتی از مدل سری ۷ کنونی نیز لوکس‌تر هستند و به صورت استاندارد توانایی حمل هفت سرنشین را دارند. همچنین احتمال تولید نسخه‌ی ۴ سرنشینه‌ی این خودرو وجود دارد، این مدل بالاترین سطوح امکانات رفاهی را در بین تمامی مدل‌های بی‌ام‌و ارائه خواهد داد.

با توجه به ابعاد و وزن این خودرو، بی‌ام‌و آن را با تعدادی پیشرانه‌ی قدرتمند ۶ و ۸ سیلندر روانه‌ی بازار خواهد کرد، این پیشرانه‌ها شامل نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ از پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی مورد استفاده در مدل M5 نیز می‌شود، پیشرانه‌ی یاد شده می تواند قدرتی بالغ بر ۶۰۰ اسب بخار را تولید کند ضمن اینکه احتمال استفاده از یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر وی شکل نیز در مدل X7 وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات