تیونینگ G-Power روی بی‌ام‌و M3 و M4

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ G-Power از دو مدل M3 و M4 خود رونمایی کرده است که دارای قدرت ۶۰۰ اسب بخاری هستند.
تبلیغات

از زمانی که دو مدل M3 و M4 بی‌ام‌و تبدیل به پرفروش‌ترین محصولات شرکت جی پاور شده‌اند، این تیونر تلاش کرده است که هر دوی این خودروها را با ظاهری جذاب‌تر از قبل راهی بازار کند.

این دو خودرو مجهز به قطعات ایرودینامیکی از جنس فیبر کربن شده‌اند و در طراحی آن‌ها از خودروهای مسابقه‌ای الهام گرفته شده است. این قطعات که قابل نصب در هر دو مدل M3 و M4 هستند ظاهر هر دو خودرو را متمایزتر می‌کنند و شامل اسپویلر RS جلو، اسپلیتر CS جلو، دیفیوزر عقب و اسپویلر پایینی عقب می‌شوند.

بی ام و

به گفته‌ی تیونر، این قطعات ضمن آنکه به این دو مدل M-Power ظاهری خشن‌تر و وحشی‌تر بخشیده‌اند، باعث افزایش نیروی رو به پایین وارد بر محورهای جلو و عقب نیز شده‌اند که این مورد به معنای افزایش پایداری و ثبات خودرو در سرعت‌های بالا است.

بی ام و

برای تکمیل کردن نمای ظاهری M3 و M4، جی پاور این دو خودرو را به ست رینگ‌های ۲۰ یا ۲۱ اینچی آلومینیومی فورجکاری شده، مجهز کرده است که با نام Hurricane RR شناخته می‌شوند. این رینگ‌ها در رنگ‌های جت بلک، خاکستری Gun Metal و نقره ای Stardust قابل سفارش هستند. هر کدام از این رینگ‌های ۲۱ اینچی ۱۱.۴ کیلوگرم وزن دارند که آن‌ها را در زمره‌ی سبک‌ترین رینگ‌های موجود در بازار قرار می‌دهد.   

بی ام و

جی پاور همچنین یک سری کیت‌های افزایش قدرت را نیز برای پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳ لیتری این خودروها پیشنهاد می‌کند که می‌تواند قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه را تا ۶۰۰ اسب بخار و ۷۴۰ نیوتون متر افزایش دهد. این افزایش قدرت به لطف استفاده از مدول واحد کنترل الکترونیکی موتور اختصاصی با نام Bi-Tronik 2 V3 به دست آمده است و استفاده از آن باعث می‌شود که قابلیت‌های حرکتی این دو خودرو با ظاهر خشن و سریع آنها همخوانی داشته باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات