تسلا هفته آینده از محصولی جدید رونمایی خواهد کرد

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تسلا، بنا به گفته‌های ایلان ماسک مدیرعامل این کمپانی، قرار است تا محصولی جدید را در تاریخ ۲۶ مهرماه معرفی کند.
تبلیغات

کمپانی خودروسازی تسلا که پیشگام در صنعت خودروهای الکتریکی است، به صورت کاملا غیر منتظره قرار است تا محصولی را به مجموعه محصولات خود اضافه کند. ایلان ماسک مدیر تسلا، این خبر را در حساب تویتر خود منتشر کرد و گفت با اینکه این رونمایی یک رویداد از پیش تعیین شده نیست، اما بسیاری از آن‌چه تسلا در سر دارد، شگفت زده خواهند شد.

 بر اساس گزارش Eletrek تنها چند احتمال برای برنامه‌ای که کمپانی Tesla ترتیب داده است، وجود دارد. یک فرضیه مربوط می‌شود به معرفی نسل جدید تکنولوژی رانندگی خودکار این کمپانی که در واقع نسخه دوم Autopilot است. با این معرفی احتمالا شایعاتی که در مورد بهبودهای سخت‌افزاری در رابطه با سیستم خودران تسلا به گوش می‌رسید، تایید خواهد شد. این مسئله شامل یک دوربین سه‌گانه پیشرفته دید جلو نیز می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد، اجرایی شدن آن درست پس از ارائه هشتمین به روز رسانی نرم‌افزاری خواهد بود که تسلا با ارائه آن به مشتریان خود، بهبودهای نرم‌افزاری بسیاری را برای سیستم Autopilot خود در نظر می‌گیرد. این تغییرات شامل کاهش خطا در سیستم رادار و به طبع افزایش قابلیت اطمینان آن نیز است.

تسلا-مدل S-خودران

فرضیه محتمل دیگر می‌تواند رونمایی از چیزی مرتبط با خودرو Model 3 کمپانی تسلا باشد. جزئیات مراحل تولید یا اخباری در رابطه با آینده این خودرو و مدل‌هایی که از آن به تولید خواهد رسید، از مواردی هستند که احتمال می‌رود در این رویداد شاهد آن باشیم.

تسلا model 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات