آغاز فعالیت Avenir، برند لوکس بیوک

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی بیوک با ایجاد برند لوکس اونیر (Avenir) به­‌دنبال پاسخگویی به نیازهای مشتریان ثروتمند خود است.
تبلیغات

امروزه خودروسازان، برای فروش محصولات لوکس و سطح بالای خود به ایجاد برندهای زیرمجموعه‌ی لوکس روی آورده‌اند و بیوک جدیدترین کمپانی در این زمینه است.

از این پس در میان نام برندهایی همچون ویگنال (Vignale)، اورلند (Overland)، سری وی (V Series)، اینیشیاله پاریس (Initiale Paris)، دنالی (Denali) و ... نام اونیر نیز به چشم می­‌خورد. طبق اعلام کمپانی بیوک، برند اونیر، که نام خود را از مدل مفهومی بیوک اونیر 2015 اقتباس کرده است، با طراحی‌های سطح بالای خود به‌دنبال پاسخگویی به نیاز خریداران خودروهای لوکس خواهد بود.

بیوک، پس از مشاهده‌ی آنکه اکثر مشتریانش به‌دنبال خرید بالاترین نسخه از هر مدل هستند و توقع دارند تا بالاترین کیفیت را تجربه کنند، به فکر ایجاد این برند لوکس افتاده است.

دانکن آلدرد (Duncan Aldred) معاون جهانی فروش، خدمات و بازاریابی بیوک گفته است:

در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۶، بیوک سریع‌ترین رشد جهانی را در میان خودروسازان بزرگ بین‌المللی داشته است، و اونیر، کلید رشد آینده و تأمین انتظارات سطح بالای مشتریانی است که به نمایشگاه‌­های ما می­‌آیند.

طبق اعلام این خودروساز آمریکایی، خودروهای تحت برند اونیر ظاهری متفاوت از خودروهای معمولی بیوک خواهند داشت که از جمله­‌ی این تغییرات می‌­توان به طراحی سه­‌بعدی جلوپنجره، رینگ‌­های بزرگ‌­تر و ظرافت‌­های ظاهری منحصربه­‌فرد اشاره کرد. بیوک، اطلاعات اندکی از ویژگی‌های طراحی داخلی خودروهای اونیر منتشر کرده است که از جمله­‌ی آن‌­ها می­‌توان به جزئیات منحصربه­‌فرد در صندلی­‌ها، استفاده از مواد مدرن و امضای اختصاصی اونیر اشاره کرد.

این کمپانی به لطف فعالیت‌­هایش در چین، شاهد رشد فروش محصولات خود است و تعجبی ندارد که مشتریان چینی این خودروساز از محصولات اونیر نیز استقبال کنند. با اینکه بیوک دقیقا مشخص نکرده است نسخه­‌ی اونیر تنها مربوط به محصولات آینده­ است یا مدل­‌های کنونی را نیز در بر می‌­گیرد اما، احتمالا شاهد تولید نسخه­‌ی اونیر محصولات کنونی نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات