بخش آمریکای شمالی بی ام و از بازگشت این شرکت به فیلم‌ سازی با فیلم "فرار" خبر داد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بخش آمریکای شمالی شرکت بی ام و (BMW) اعلام کرد کمپانی فیلم‌سازی بی‌ام‌و (BMW Films) مجددا آغاز به کار خواهد کرد.
تبلیغات

فیلم "فرار" یک فیلم کوتاه با کارگردانی نامزد جایزه‌ی اسکار، نیل بلومکمپ است که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی چون "منطقه‌ی ۹" و "ایلیسیم" و همچنین ستاره‌ی اسبق استودیو فیلم‌سازی بی‌ام و نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد اسکار، کلایو اوون بازیگر فیلم‌های "نزدیک‌تر" و "فرزندان انسان" نیز در این فیلم نقش خود را به عنوان راننده‌، مجددا بازی خواهد کرد.

به‌منظور گرامیداشت پانزدهمین سال سری فیلم‌های بی‌ام‌و فیلمز، بازیگرانی چون داکوتا فانینگ ("جنگ ستارگان"، "من سم هستم") جان برنثال ("مجازات‌گر"، "بی‌باک") و نامزد کسب اسکار، ورا فارمیگا ("مردگان"، "بالا در آسمان") در فیلم "فرار" به ایفای نقش پرداختند. فیلم "فرار" در روز یکشنبه ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶ ساعت ۶ بعدازظهر بر روی وب‌سایت بی‌ام‌و فیلمز به نمایش در خواهد آمد.

هایر

 سری فیلم‌های "استخدام" که تحسین منتقدان را به همراه داشت شامل هشت فیلم کوتاه بود که در دو فصل از سال ۲۰۰۱ الی ۲۰۰۲ اکران شد. اوون در این فیلم‌ها به‌عنوان قهرمان داستان نقش راننده‌ی مرموزی را بازی می‌کرد که به استخدام درآمده تا مأموریت‌های مختلفی را به انجام برساند و کارگردانی آن‌ها نیز توسط برخی استعدادهای ناب هالیوود انجام گرفت.

 "فرار"

 BMW نه تنها اوون را برای بازی در فیلم "فرار" دوباره بازگرداند، بلکه از بروس بلدستن به‌عنوان سرپرست کارگردان، از برایان دلورنزو به‌عنوان تهیه کننده و از دیوید کارتر به‌عنوان مشاور طرح استفاده کرد تا در کنار بلومکمپ نویسندگی فیلم‌نامه را تکمیل کند. در نتیجه با جمع کردن همه‌ی این افراد در کنار هم این فیلم پا به عرصه نهاده است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات