آئودی RS3 LMS خودروی مسابقه‌ای با قیمت نسبتا مقرون به صرفه

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
این هفته آئودی در نمایشگاه خودرو پاریس چندین رونمایی داشت اما هیچ‌یک جسورانه‌تر از اتومبیل مسابقه‌ای جدید RS3 LMS نبود.
تبلیغات

خودروهای جذاب جدید آئودی با سدان جدید RS3 شروع می‌شود که تمامی قطعات اضافی و بدون استفاده‌ی آن حذف شده و در عوض تمامی تجهیزات مسابقه‌ای که نیاز دارید به آن اضافه شده است. نتیجه‌ی این امر، خودروی مسابقه‌ای نسبتا مقرون به صرفه و کاملا آماده‌ای شده است.

بخش "نسبتا مقرون به صرفه" بسیار مهم است. دپارتمان تولید R8 LMS و خودروهای جاده‌ای R و RS یعنی آئودی اسپرت، اتومبیل RS3 LMS را به‌عنوان جدیدترین سری اتومبیل‌های مسابقه‌ای TCR با ویژگی‌های اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی طراحی کرده است. قیمت این خودرو برای نسخه‌ی club sport برابر با ۱۱۲,۰۰۰ دلار خواهد بود و اگر سیستم انتقال قدرت شش سرعته‌ی متوالی بخواهید باید ۳۳,۰۰۰ دلار اضافی بپردازید. برای اتومبیلی با این ویژگی مبلغ خوبی است. سری مسابقات جدید TCR از قوانین مسابقات دیگر فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی مانند فرمول یک و WEC‌ پیروی می‌کند.

با پرداخت این مبلغ صاحب اتومبیلی بسیار زیبا می‌شوید مخصوصا اگر نسخه‌ی سیاه و قرمز آن را خریداری کنید. همان‌طور که در تصاویر گالری نیز مشاهده می‌کنید، RS3 LMS بسیار پهن‌تر از یک سدان استاندارد است که نسبتا در محدوده‌ی استانداردهای مدرن قرار می‌گیرد. باله‌ی بزرگی در عقب خودرو وجود دارد و بخش بزرگ تقسیم‌کننده‌ی جریان هوا در جلو اتومبیل نیز خودنمایی می‌کند. اتومبیل RS3 LMS از سیستم دو اگزوز جدید خودروهای جاده‌ای بهره برده که به مجرای مرکزی واحدی ختم می‌شود. درون خودرو تمام مواد فلزی و پلاستیکی بدون هیچ پوششی به‌کار گرفته شده و آماده برای جنگ در مسابقات جاده است.

در زیر کاپوت RS3 LMS پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر خطی جای خود را به پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری فولکس‌واگن داده است. در این آرایش توانی برابر با ۳۳۰ اسب‌بخار تولید می‌شود. آئودی شتاب صفر تا صد این خودرو را ۴.۵ ثانیه ادعا کرده است.

آئودی به مشتریان خود اعلام کرده است که در ماه دسامبر می‌توانند اتومبیل‌های خود را تحویل بگیرند، بنابراین در مسابقات ۲۰۱۷ خودروی جدید آئودی را خواهید دید.

آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS
آئودی RS3 LMS

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات