به نظر می‌رسد مایکل شوماخر توان راه رفتن ندارد

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در خبری بسیار تاسف‌بار، مطلع شدیم اسطوره‌ی رانندگی دنیا، مایکل شوماخر، حال و روز خوبی ندارد.
تبلیغات

از طریق یک شکایت‌نامه و طرح دعوی در دادگاه که خانواده اسطوره قهرمانی فرمول یک دنیا، مایکل شوماخر، علیه یک مجله آلمانی زبان به نام بونته ارائه داده بودند، مشخص شد که متاسفانه مایکل شوماخر توانایی راه رفتن و ایستادن خود را از دست داده است. با ما در زومیت برای بررسی شکایت و خبر همراه باشید.

بونته چندی پیش خبری در رابطه با بهبودی مایکل شوماخر منتشر کرده بود، و در آن اخباری مبنی بر توانایی راه رفتن دوباره‌ی وی نوشته شده بود. متاسفانه این خبر حقیقت نداشت.

در حین روند دادگاه این شکایت‌نامه، وکیل خانوادگی شوماخر مجبور به اذعان این شد که مایکل توانایی راه رفتن و ایستادن را از دست داده است. خانواده شوماخر به سختی تلاش کرده بود تا روند بهبودی او را کاماً محرمانه نگه دارد ولی مجله‌ی بونته اخبار غلطی بر خلاف آن ارائه داده بود که این موضوع حریم خصوصی را نقض می‌کرد. علت اصلی تنظیم این شکایت‌نامه نیز، اخبار غلط و نقض حریم خصوصی بود.

حادثه اصلی که باعث این ناتوانی شد، در سال ۲۰۱۳ حین ورزش اسکی در کوه‌های آلپ برای مایکل اتفاق افتاده بود. بعد از آن حادثه، پزشکان عمل‌های مختلفی بر روی مغز و اعصاب قهرمان ۷ دوره از مسابقات جهانی اتومبیلرانی، انجام داده بودند. در پایان این عمل‌ها شوماخر به وطن و خانه خود در سوئیس منتقل شد، تا سایر اقدامات پزشکی در خانه بر روی او انجام شود.

این خبر که یکی از چهره‌های جهان از حرفه خود کناره‌گیری کند، برای ما بسیار تأسف بار است، ولی این اخبار بسیار با ارزش هستند. در هر صورت جز امید و انتظار، کاری از دست کسی برنمی‌آید. همگی امیدواریم حال این قهرمان به‌زودی بهبود پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات