کیا در پی تبدیل شدن به استانداردی برای هندلینگ است

سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کیا برخلاف روند خسته کننده‌ای که برای ظاهر خودروهای خود در نظر گرفته است قصد دارد تا به الگویی برای کیفیت سواری و هندلینگ در صنعت خودروسازی تبدیل شود.
تبلیغات

بر اساس صحبت‌هایی که مایکل کول، رئیس بخش اجرایی کمپانی کیا در اروپا با وب‌سایت autocar داشته است، این کمپانی تنها به دنبال رقابت در بخش دینامیک خودرو و وسایل نقلیه نیست، بلکه به دنبال قرار گرفتن در بالاترین جایگاه در این بخش از صنعت است.

سواری و دینامیک خودرو از مهمترین مواردی است که کیا با تیمی مجرب به دور از چالش‌های کسب‌وکار روی آن متمرکز می‌شود. کول همچنین به اسم و رسمی که کیا در زمینه‌ی طراحی، کیفیت و قابلیت اطمینان دست و پا کرده است اشاره کرد و تمرکز این شرکت را به سمت هندلینگ و کیفت سوارس معطوف دانست و اشتیاق خود و بقیه اعضای این کمپانی را در جهت تبدیل شدن به استانداردی در این زمینه ابراز کرد.

به منظور تحقق بخشیدن به این هدف، کمپانی کیا آلبرت بیرمن را به سرپرستی قسمت خودروهای اسپرت یا performance car برگزیده است. امید آن می‌رود که حضور بیرمن با سابقه‌ی سرپرستی بخش خودروهای M کمپانی BMW، کمپانی کیا بتواند به هدف خود برسد.

در حال حاضر مدل‌های performance کمپانی کیا شامل دو مدل Pro_Cee'd GT و Optima GT می‌شود اما بزودی مدل‌هایی با کارایی بالا عرضه خواهند شد که یک مدل چهار در کوپه الهام گرفته شده از خودروی GT مفهومی سال ۲۰۱۱ در بین آنها خواهد بود.

kia-gt
kia-gt
kia-gt
kia-gt
kia-gt
kia-gt
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات