آئودی Q3 2017 با تغییراتی جزئی در ظاهر و یک نسخه‌ ویژه ارائه می‌ شود

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آئودی Q3 یکی از محصولات جذاب این کمپانی آلمانی است که قرار است در سال 2017 با تغییرات ظاهری اندک به‌­فروش برسد.
تبلیغات

شاید آئودی در حال کار بر روی نسل دوم Q3 برای ارائه به بازار خودروی جهان باشد اما، به نظر می‌­رسد نسل فعلی آن فاصله­‌ی زیادی تا توقف تولید داشته باشد. با زومیت همراه باشید تا مروری بر تغییرات ایجاد شده در مدل 2017 این خودرو داشته باشیم.

آئودی Q3

این کراس‌­اوور جمع‌­وجور و پر طرفدار، که امسال با معرفی مدل Q2 دیگر کوچک­‌ترین کراس‌­اوور آئودی نیست، برای ارائه در سال 2017 تغییرات اندکی در ظاهرش را متحمل شده است. این تغییرات ظاهری شامل طراحی تهاجمی‌­تر در نسخه‌­ی اسپرت تریم می­‌شود.

در نسخه­‌ی اسپرت تریم، ورودی­‌های هوا بزرگ‌­تر شده­‌اند، جلوپنجره‌­ی آن به رنگ خاکستری درآمده و تیغه­‌ی زیر سپر جلو نیز هم­‌رنگ بدنه­‌ی خودرو شده است. علاوه بر این، رنگ قهوه­‌ای تاندرا (Tundra Brown) از لیست رنگ­‌های موجود برای بدنه حذف شده و جایش را به رنگ سبز کاموفلاژ (Camouflage Green) داده است (همان رنگی که در لباس‌­های ارتشی به‌­منظور استتار استفاده می‌شود).

آئودی Q3

آئودی برای ایجاد ظاهری اسپرت‌­تر پا را از این نیز فراتر گذاشته است و کیت بدنه­‌ی S Line را برای Q3 2017 در نظر گرفته است. این کیت بدنه شامل جلوپنجره‌­ای با الگوی الماسی شکل، قاب براق برای جلوپنجره و زیر سپرهای جدید است. علاوه بر این، از رنگ خاکستری مات زیر قسمت­‌های جانبی و سپرها استفاده شده است.

هم‌زمان با این تغییرات، آئودی تصمیم دارد تا یک نسخه­‌ی جدید از Q3 با نام Q3 S Line Competition را به نسخه­‌های ارائه شده اضافه نماید. این نسخه که از نسخه­‌ی S Line عادی الهام گرفته شده است ظاهری متفاوت از S Line های معمولی دارد. گلگیرها، زه‌های پایین درها، قاب آیینه­‌های جانبی، ریل­‌های روی سقف، قسمت زیرین سپر عقب و همچنین اسپویلر نصب شده روی سقف به رنگ مشکی براق درآمده­‌اند. این ظاهر زیبا با رینگ­‌های ۱۹ اینچی با رنگ مشکی براق تکمیل شده است و نشان S Line روی جلوپنجره­‌ی آن خودنمایی می­‌کند.

آئودی Q3

نسخه­‌ی S Line Competition با سیستم تعلیق اسپرت، سیستم انتخاب حالت رانندگی آئودی، سیستم فرمان­‌پذیری دینامیک و سیستم اطلاعات راننده برچسب قیمتی ۳۷٫۱۱۷ دلاری (۳۳٫۰۵۰ یورو) خورده است. قیمت پایه­‌ی نسخه­‌ی عادی آن نیز ۳۳٫۸۰۴ دلار (۳۰٫۱۰۰ یورو) اعلام شده است. این قیمت‌­ها مربوط به کشور آلمان و بازار اروپا است و از پاییز امسال، Q3 آماده­‌ی عرضه با قیمت­‌های اعلام شده است.

آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
آئودی Q3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات