نامه های ارسالی فورد به متقاضیان خرید فورد جی تی 2017

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد GT ابر خودرویی است که خیلی از افراد آرزوی داشتنش را دارند. حال تصور کنید که مدل 2017 این خودرو نیز در دسترس باشد.
تبلیغات

طبق برنامه­‌ریزی‌­ها، کمپانی فورد قرار است تنها ۵۰۰ دستگاه از ابر خودروی فورد GT مدل ۲۰۱۷ را با قیمتی معادل ۴۵۰ هزار دلار به بازار عرضه کند، با این­‌حال، تعداد افرادی که درخواست خرید خود را ثبت کرده­‌اند ۶۵۰۶ نفر بوده است. به همین دلیل، کمپانی فورد پس از بررسی اطلاعات متقاضیان ۵۰۰ نفر را به­‌عنوان خریدار GT 2017 برگزیده است. این کمپانی در تاریخ ۲۷ ژوئیه­‌ی امسال با ارسال ایمیل‌­هایی خبر رد یا قبول درخواست خرید را به مشتریان خود اطلاع‌­رسانی کرده است. در ادامه ایمیل­‌های ارسالی به مشتریان را می­‌خوانیم، با زومیت همراه باشید.

فورد GT 2017

ایمیل زیر حاوی خبر خوشحال­‌کننده­‌ی تأیید شرایط متقاضی برای خرید این مدل افسانه‌­ای است.

تبریک! شما از میان متقاضیان انتخاب شدید و شانس خرید فورد GT را به­دست آوردید!شور و اشتیاق شما برای خرید GT باعث شد تا شما میان عده­ی اندکی از رانندگانی که شانس خرید GT جدید را کسب کرده­اند، قرار گیرید و اشتیاق ما برای اعطای این شانس به شما در کلمات نمی­گنجد!لطفاً مدارکی را که به ­پیوست ارسال شده­‌اند پر کرده، و ظرف مدت ۱۰ روز کاری برای ما ارسال نمایید. پس از ارسال مدارک، شما راهنمای رسمی خرید را دریافت خواهید کرد. این راهنما اطلاعات لازم جهت ادامه­ی کار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ایمیل بالا برای ۵۰۰ نفر از ۶۵۰۶ نفری که برای خرید نام‌­نویسی کرده بودند ارسال شده است، در نتیجه۶۰۰۶ نفر دیگر ایمیلی مبنی بر رد درخواست خریدشان را دریافت کرده­‌اند. البته لازم به ذکر است که فورد این افراد را ناامید نکرده است و درست مانند دانشگاه­‌ها، لیست انتظاری را برای این افراد در نظر گرفته است تا در صورت افزایش تولید این خودرو، این افراد نیز مالک فورد GT خود باشند.

فورد GT 2017

در ادامه ایمیل کاملاً مودبانه­‌ی ارسال شده توسط فورد را می­‌خوانیم.

بابت اشتیاق شما برای خرید فورد GT سپاسگزاریم!از اینکه شما نیز مانند ما نسبت به تولید GT جدید بی­‌نهایت هیجان­‌زده­‌اید، سپاسگزاریم.تقاضای علاقمندانی چون شما، برای خرید فورد GT، از میزان تولید محدود ما بیشتر است.متأسفانه در حال حاضر ما خودروی کافی برای پاسخ به تقاضای شما را در اختیار نداریم.طبق برنامه‌­ریزی­‌های انجام شده، تولید فورد GT را برای ۲ سال ادامه خواهیم داد، با این حال، اطلاعات شما در حساب کاربریتان محفوظ خواهد ماند تا در صورت افزایش تعداد تولید GT بتوانید به ­سادگی درخواست خود را پیگیری نمایید.ضمناً از شما دعوت می‌­کنیم تا از طریق وب‌­سایت ما به آدرس: www.fordgt.comاز اخبار و رویدادهای ما مطلع شوید.در آخر، بازهم شور و اشتیاق شما را نسبت به خرید فورد GT جدید ارج می‌­نهیم.با احترامتیم فورد GT
فورد GT 2017

نظر شما درباره‌ی این خودرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات