میتسوبیشی آخرین مدل لنسر اوولوشن را در حراجی با قیمت 76,400 دلار عرضه کرد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میتسوبیشی آخرین خودروی باقی مانده از سری نهایی لنسر اوولوشن را که برای فروش در امریکای شمالی برنامه‌ریزی شده بود، با قیمت ۷۶٫۴۰۰ دلار، در حراج به فروش رساند.
تبلیغات

شماره ۱۶۰۰ از ۱۶۰۰، در واقع دومین خودرو از مدل اوولوشن سری نهایی است که به حراج گذاشته شده است. اولین خودرو به حراج گذاشته شده از این سری، شماره ۱ این خودرو است که سال گذشته توسط Mitsubishi به قیمت ۴۶٫۲۰۰ دلار به فروش رسید.

تمام درآمد حاصل از این فروش صرف کمک به افراد فقیر و بی‌خانمان، بواسطه انجمن‌هایی چون Feeding America Riverside San Bernardino و Second Harvest Food Bank of Orange County، خواهد شد. از طریق این سازمان‌های خیریه چیزی در حدود ۲۳۰۰۰۰ غذا برای افراد نیازمند تهیه خواهد شد.

در ادامه این مراسم، رئیس و سرپرست بخش اجرایی کمپانی میتسوبیشی آمریکای شمالی، آقای دان سورینگن عنوان کرد: «ما بسیار خوشحال هستیم که آخرین دستگاه از سری آخر مدل لنسر اوولوشن، نظرها را به خود جلب کرد و با چنین قیمت بالایی به فروش رسید. این پایانی درخور برای عنوان Evolution است که با این همه هیجان و استقبال به کار خود پایان دهد و در راه ریشه‌کن کردن گرسنگی قدمی که تا مدت‌ها در ذهن‌ها باقی می‌ماند، بردارد.»

پشت نام پرآوازه این سری از خودروی Mitsubishi Lancer Evolution پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری با توان ۳۰۳ اسب بخار قرار گرفته است که عنوان قوی‌ترین مدل تولید انبوه اوولوشن تا به امروز را یدک می‌کشد. به همراه این پیشرانه، جعبه دنده پنج سرعته دستی بعلاوه ضربه‌گیرهای Bilstein و فنرهای Eibach از دیگر نقاط قوت این مدل هستند. همچنین برای سیستم انتقال قدرت از یک سیستم پیشرفته چهار چرخ متحرک، تولید شده توسط شرکتی ژاپنی، استفاده شده است.

Mitsubishi-Lancer-Evolution
Mitsubishi-Lancer-Evolution
Mitsubishi-Lancer-Evolution
Mitsubishi-Lancer-Evolution
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات