رولز رویس ظاهر خودروهایش را مدرن خواهد کرد

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهر خودروهای رولز رویس همواره کلاسیک و منحصر به فرد بوده است، اما حالا این شرکت قصد ایجاد تغییراتی را دارد.
تبلیغات

در جریان طراحی جدید فانتوم در سال ۲۰۱۸، رولز رویس ظاهری جدید و تازه را به محصولات خود اضافه خواهد کرد. پرچم‌دار رولز رویس آخرین‌بار  در سال ۲۰۰۲ مجددا طراحی شد. خصوصیات تازه‌ی این خودرو بدون این‌که به شکوه و عظمت فانتوم ضربه‌ای بزند، آن را مدرن‌تر خواهد کرد. این گفته‌های جیلز تیلور  طراح ارشد رولز رویس است. به نظر می‌رسد این طراحی در دنباله‌ی طراحی‌های منحصر به فرد رولز رویس خواهد بود، که شامل پنجره‌ی مشبک خاص جلوی این خودرو است، که از معبد پارتنون الگو برداری شده است. این پرچم‌دار جدید از اسکلت آلومینیومی استفاده خواهد کرد و سیستم ایمنی و تکنولوژی‌های آن که شامل بعضی از خصوصیات خودران است را از بی‌ام‌و خواهد گرفت.

رولز رویس

خودروی بعدی که قرار است ظاهر جدید این برند را به نمایش بگذارد. یک شاسی بلند بزرگ و لاکچری است که در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. این خودروی پنج نفره، رولز رویس را وارد بازار خرید و فروش جدیدی خواهد کرد. که انتظار  می‌رود سالانه چندین هزار واحد از آن معامله شود. همچنین اسکلت آن همان اسکلت آلومینیومی خواهد بود که توسط فانتوم استفاده می‌شود. شایعه شده است که شاسی بلند رولز رویس گران قیمت‌تر از بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس است.

رولز رویس

همچنین در سال ۲۰۱۹ رولز رویس گوست نیز طراحی تازه‌ای را تجربه خواهد کرد و برای مشتریان جوان‌تر ارائه خواهد شد. این شبح زیبا یک نسخه‌ی ویژه‌ی سیاه و سفید نشان، با گشتاور اضافی ۵۱ پوند-فوت در پاییز امسال خواهد داشت. اگرچه نوسازی این مدل تا قبل از ۲۰۱۹ اتفاق نخواهد افتاد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات