استون مارتین DB11 کانورتیبل سال 2018 وارد بازار می‌شود

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت استون مارتین به‌ تازگی سه عکس از خودروی جدید خود یعنی نمونه بی سقف DB11، منتشر کرده که بهار ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

از زمان رونمایی DB11، کمپانی استون مارتین به شدت به آن افتخار کرده است، تا جایی که مدیر عامل آن یعنی اندی پالمر راجع به این خودرو این‌گونه می‌گوید:

مهم‌ترین خودرویی که کمپانی ما در تاریخ اخیرش عرضه کرده است.

نقطه مشترک تمام نقد و بررسی‌های انجام شده توسط منتقدان و صاحب نظران این عرصه، این است که خودروی DB11 مهم‌ترین جهش این خودروساز در قرن اخیر است. با این اوصاف، ارائه نمونه بی سقف این خودرو خبر عجیبی نیست.

aston martin db11 volante

کمپانی استون مارتین خبر تولید این نمونه را، با انتشار سه عکس، در پروفایل فیس‌بوکش به هواداران اعلام کرد. این خودرو که با نام DB11 ولانته (Volante) قرار است وارد بازار شود، به جز قسمت سقف، به سختی با DB11 تفاوت ظاهری دارد. این خودرو به سقف پارچه‌ای با قابلیت باز و بسته شدن خودکار مجهز خواهد شد، و عکس منتشر شده از درب این خودرو حاکی از تولید آن برای بهار ۲۰۱۸ می‌باشد.

aston martin db11 volante

در این سه عکس فقط جزئیات پشت این خودرو مشخص است، که شباهت زیادی به برادر کوپه خود دارد. حدس ما بر این است که در نمای روبرو نیز تفاوت زیادی با DB11 نخواهد داشت، البته از طرفی به دلیل اینکه استون مارتین فقط از پشت این خودرو عکس‌هایی را منتشر کرده، ممکن است نمای روبرویی آن ما را شگفت‌زده کند.

به نظر می‌رسد قوای محرکه آن، از موتور ۵.۲ لیتری V12 جدید این کمپانی تشکیل شده باشد، که قادر است ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. هنوز اطلاعاتی در رابطه با رکوردهای این خودرو در دست نیست، ولی برادر کوپه آن قادر است تا از حالت سکون طی ۳.۹ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، و به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. به نظر می‌رسد DB11 ولانته کمی در شتاب و سرعت، ضعیف‌تر از مدل کوپه آن باشد.

به محض انتشار اخبار بیشتری از این خودرو، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند. با ما در زومیت همراه باشید. نظر شما راجع به این خودروی زیبا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات