هوندا قصد ارائه‌ دو بروزرسانی دیگر را در فصل 2016 فرمول یک دارد

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گفته‌های مدیرعامل بخش موتوراسپرت هوندا یوسوکه هاسه‌گاوا، آن‌ها امیدوار هستند پیش از شروع فصل ۲۰۱۷ فرمول یک بتوانند دو بروزرسانی دیگر را ارائه دهند. در ادامه برای جزئیات بیشتر در این خصوص همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هوندا طوری برنامه‌ریزی کرده است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، دو بروزرسانی دیگر را در ادامه‌ی فصل ارایه می‌‌دهد. انتظار می‌رود هر دو بروزرسانی بر روی موتور احتراق داخلی متمرکز شده باشد که در حال حاضر ضعیف‌ترین قسمت پاور یونیت هوندا به شمار می‌رود.

تا کنون ۲۲ مورد بروزرسانی در پیشرانه‌ی هوندا استفاده شده که دو مورد آخر مربوط به بروزرسانی سیستم هوادهی ICE برای شرکت در گرندپری انگلیس است و انجام ۱۰ عدد بروزرسانی هنوز باقی مانده است.

 هاسه‌گاوا در مصاحبه با Autosport عنوان کرده: «ساکورا همیشه در حال بروزرسانی است، به محض اینکه آماده شود آن‌ را معرفی خواهیم کرد. ما تنها ۷ مسابقه‌ی پیش رو داریم، بنابراین اگر شما حتی یک ایده داشته باشید، ما تنها دو شانس برای معرفی آن خواهیم داشت.»

هاسه‌گاوا اظهار داشت که یکی از بزرگترین چالش‌های او تصمیم‌گیری بر سر توقف بروزرسانی‌های موتوری امسال است با توجه به اینکه فصل ۲۰۱۷ مسابقات تغییرات عمده‌ای را برای خودروها به همراه خواهد داشت. وی در این خصوص عنوان کرد: «بزرگ‌ترین کار من، زمان انتقال منابع امسال به سال بعد است. دست از کار کردن در این فصل فرمول یک نمی‌کشیم، اما ممکن است مجبور شویم این ماه را برای انتقال بروزرسانی‌ها به سال بعد انتخاب کنم. تحقیقات برای توسعه‌ی پیشرانه‌ بعد از سپتامبر متوقف خواهد شد. ما در ماه‌های اکتبر و نوامبر آزمون‌های dyno را خواهیم داشت ولی بعد از آن دیگر امسال تحقیقات نخواهیم داشت.»

تیم مک‌لارن-هوندا در مسابقات اخیر موفقیت‌های قابل توجهی بدست نیاورده است اما هاسه‌گاوا معتقد است با انجام این بروزرسانی‌ها، صعود قطعی را تجربه خواهند کرد. مدیر بخش موتوراسپرت هوندا در این خصوص گفت: «ما خوشحالیم که در گرندپری مجارستان  مقام چهارم پس از تیم‌هایی چون مرسدس، Red Bull و فراری را بدست آوردیم. تخمین عملکرد رقبا دشوار است اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که روند صعودی خود را ادامه دهیم. اگر همان مقام را هم کسب کنیم، راضی خواهیم بود و اگر کمی شانس همراه ما باشد، قطعاً شرایط بهتری خواهیم داشت.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات