تولید ویدیوی تبلیغاتی خودروی 2.6 میلیون دلاری که هنوز تولید نشده بود
بوگاتی برای تولید تیزر تبلیغاتی مدل جدید کایرون، از ویرون بهره برده بود. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
شما هرچقدر هم که ثروتمند باشید، برای خرید یک ابرخودرو به چیزی بیش از یک کاتالوگ نیاز دارید تا قانع شوید ۲.۶ میلیون دلار باید هزینه کنید. زمانی که بوگاتی میخواست مدل کایرون را در ادامهی مدل ویرون باشکوه خود ارائه دهد، مجبور شد با استفاده از اعمال جلوههای ویژهی بصری با استفاده از کامپیوتر، ویدیوی تبلیغاتی آن را بسازد زیرا در آن زمان خودرو پا به عرصه نگذاشته بود و نمیتوان فیلم واقعی از آن ساخت.
چون کایرون نسخهی بروز شدهی ویرون است، کار تیم جلوههای ویژهی SLGH ساده بود. تنها نیاز به انجام تغییراتی بر روی خودروی موجود داشتند که آنهم زیر پوششهای نشانهدار پنهان بود، بنابراین آنها به راحتی نسخهی کامپیوتری ابرخودروی جدید را بر روی آن ایجاد کردند.
در ادامه شما را به تماشای نحوهی تولید ویدیوی تبلیغاتی بوگاتی کایرون با استفاده از ویرون، دعوت میکنیم.
نظرات