
ساخت ویدیوهای تبلیغاتی همواره با چالشهای گسترده همراه است. اما برای خودروهایی که هنوز تولید نشدهاند این چالش بیش از پیش محسوس است.
بوگاتی برای تولید تیزر تبلیغاتی مدل جدید کایرون، از ویرون بهره برده بود. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
شما هرچقدر هم که ثروتمند باشید، برای خرید یک ابرخودرو به چیزی بیش از یک کاتالوگ نیاز دارید تا قانع شوید ۲.۶ میلیون دلار باید هزینه کنید. زمانی که بوگاتی میخواست مدل کایرون را در ادامهی مدل ویرون باشکوه خود ارائه دهد، مجبور شد با استفاده از اعمال جلوههای ویژهی بصری با استفاده از کامپیوتر، ویدیوی تبلیغاتی آن را بسازد زیرا در آن زمان خودرو پا به عرصه نگذاشته بود و نمیتوان فیلم واقعی از آن ساخت.
چون کایرون نسخهی بروز شدهی ویرون است، کار تیم جلوههای ویژهی SLGH ساده بود. تنها نیاز به انجام تغییراتی بر روی خودروی موجود داشتند که آنهم زیر پوششهای نشانهدار پنهان بود، بنابراین آنها به راحتی نسخهی کامپیوتری ابرخودروی جدید را بر روی آن ایجاد کردند.
در ادامه شما را به تماشای نحوهی تولید ویدیوی تبلیغاتی بوگاتی کایرون با استفاده از ویرون، دعوت میکنیم.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.