کمپانی Fostla.de با افتخار از شاهکار بی نظیر خود رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Fostla.de در شهر Seelze همیشه با پروژه‌های شگفت‌انگیز خود توجه همگان را به خود جلب می‌کند. این بار، تیم این کمپانی پا را فراتر از مرزهای مرسوم خود گذاشته‌اند و با افتخار، شاهکار خارق‌العاده‌ی خود را معرفی کردند. خودروی مورد نظر یک بی‌ام‌و 650ix گرن‌کوپه است که مورد تیونینگ جامع و ارتقاء سخت‌افزاری قرار گرفته است. در ادامه با جزئیات این کار بی‌نظیر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

آنچه خودنمایی می‌کند یک خودروی بی‌ام‌و است که بر روی آن پکیج اختصاصی لوازم کامل بدنه با لبه‌هایی از جنس کربن، اسپویلرها و دیفیوزرها قرار گرفته‌اند. زیباترین عضو خودرو که نظرها را به خود جلب می‌کند چرخ‌های ۲۰ اینچی neat است که به لطف پوشش آبی براقی که دارند، حس تابش حرارت را القا می‌کنند.

بی ام و 650ix

رنگ طوسی بدنه بسیار آشنا به نظر می‌رسد: تمامی خطوط و منحنی‌های بی‌ام‌و، نسبت‌ها و ظاهر کلی حفظ شده است. ولی آنچه که متفاوت است، اجزای اضافه شده در بدنه است که چیزی فراتر از یک خودروی عضلانی با حالتی خشمگین را نمایش می‌دهد و برچسب‌های فراوان که شما را به یاد خودروهای مسابقه‌ای می‌اندازد. همچنین اجزای قرمز رنگ متضادی که به‌کار گرفته شده جلوه‌ای خاص به خودرو داده است.

زمان آن رسیده که به مهم‌ترین قسمت خودرو یعنی سیستم پیشرانه‌ی آن بپردازیم. یکی از برجسته‌ترین افزونه‌ها، تراشه‌ی تیونینگ سطح ۲ کمپانی RP-Performance است. این قطعه‌ی به‌ظاهر کوچک موجب افزایش توان خروجی شده و در نهایت رانندگان با ۵۷۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر الی ۷۸۵ نیوتن‌متر مواجه هستند. همچنین ذکر وجود لوله اگزوزهای M6 اصلاح‌شده و سراگزوزهای از جنس کربن شرکت Supersprint خالی از لطف نیست.

 نظر شما چیست، آیا مجذوب این شاهکار خارق‌العاده نشدید؟

بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
بی ام و 650ix
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات