ب ام و M6 جی پاور ۷۳۰ اسب بخاری

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) پس از خودروهای X6M و M6 گرن کوپه این‌بار به سراغ مدل M6 کوپه رفته است و یک کیت ارتقاء سه مرحله‌ای را برای این خودرو تدارک دیده است. در ادامه‌ی مطلب همراه زومیت باشید.
تبلیغات

نسخه‌ی استاندارد ب‌ام‌و M6 کوپه دارای قدرتی معادل ۵۵۲ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متر است که از یک پیشرانه ی V8 تویین توربو با ۴.۴ لیتر حجم فراهم می‌‌شود. با نصب واحد کنترل الکترونیکی جی پاور با نام Bi-Tronik 5 یا Bi-Tronik 2 این قدرت به ۶۴۱ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتون متر افزایش می‌یابد. البته این مرحله‌ی نخست این کیت است و ضعیف‌ترین مدل آن به شمار می‌رود.

بی ام و M6

در مرحله ی دوم با نصب Bi-Tronik 5 V2 می‌توان با اضافه کردن ۴۹ اسب بخار دیگر به مرحله‌ی قبلی، قدرت خودرو را به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۹۰۵ نیوتون متر رساند. مرحله‌ی نهایی نیز شامل استفاده از واحد کنترل الکترونیکی با نام Bi-Tronik 2 V3 است که قدرت پیشرانه را به ۷۳۰ اسب بخار و گشتاور را به  ۹۷۵ نیوتون متر افزایش می‌دهد. ب‌ام‌و M6 کوپه در قدرتمندترین حالت خود می‌تواند شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتری معادل ۱۰.۵ ثانیه را به ثبت برساند و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۵ کیلومتر می‌رسد.

بی ام و M6

سیستم اگزوز تیتانیومی نیز بخشی از این پکیج است و سبب صرفه جویی ۱۰.۵ کیلوگرمی در وزن خودرو شده است. این سیستم صدایی گیراتر را نیز نسبت به نسخه‌ی استاندارد تولید می‌کند. برای کسانی که به دنبال صدایی خشن‌تر هستند این امکان وجود دارد که با پرداخت مبلغ بیشتر، چهار خروجی از جنس تیتانیوم یا فیبر کربن را دریافت کنند که دارای قطری معادل ۱۰۰ میلیمتر هستند.

بی ام و M6

برای همخوانی سایر قسمت‌های این خودرو با قدرت بالای آن، جی پاور این خودرو را به سیستم تعلیق پیشرفته‌ای مجهز کرده است تا عملکرد خوبی در مانور‌های مختلف داشته باشد. آخرین مرحله نیز شامل استفاده رینگ‌های آلومینیومی فورج‌کاری شده‌ی Hurricane RR است که دارای ۲۱ اینچ قطر بوده و روی آن‌ها لاستیک‌هایی با ابعاد 255/30 در جلو و 295/25 در عقب سوار شده است.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات