گردهمایی بیش از 1600 دستگاه اسمارت در آلمان

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز هر گروه از افراد که علایق مشترکی دارند، دور هم جمع می‌شوند تا درباره‌ی علایقشان صحبت کنند. یک دسته از این گروه‌ها متعلق به افرادی است که دارای خودروهای اسمارت هستند که این بار در آلمان دور هم جمع شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این گردهمایی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از سال ۲۰۰۱ گردهمایی‌های سازمان یافته خودروهای اسمارت با نام اسمارت تایمز (Smart Times) انجام می‌گیرد. جدید‌ترین گردهمایی مالکان این خودروی کوچک، این بار در خیابان‌های هامبورگ آلمان صورت گرفته است؛ جایی که ۱۶۳۵ دستگاه از انواع رودستر، کوپه و کابریولت خودروی اسمارت به گرد هم آمده‌اند. در سال ۲۰۱۴، ۱۴۵۷ خودرو در بندر کاسیاس در پرتغال گرد هم آمده بودند. حال دوستداران و مالکان اسمارت رکورد جدیدی را در گردهمایی این خودرو در آلمان به ثبت رسانده‌اند.

از خودروهای تولید انبوه اسمارت تا نسخه‌هایی با تولید محدود و کمیاب، مانند Popemobile و نسخه‌ی مخصوص آفرود که ارتفاع زیادی با زمین داشته و لاستیک‌های بزرگی دارند، در این گردهمایی شرکت کرده بودند. 

۳۱۶۷ شرکت کننده از سراسر جهان آمده‌اند تا بتوانند فرصتی برای صحبت با طراحان، تیونرها و کارشناسان اسمارت بیابند و در تورهای گردشگری شرکت کنند، به اجرای موسیقی‌های زنده گوش کنند.

سال آینده جامعه‌ی جهانی علاقه‌مند به خودروی اسمارت به سمت اسپانیا و شهر سالو (Salo) راهی می‌شوند تا تعطیلات آخر هفته دیگری را با رویدادی‌های گوناگون و جشن‌های مختلف برگزار نمایند.

خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
خودرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات