ابراز پشیمانی رئیس اسبق BBC از اخراج کلارکسون

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس سابق BBC اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که اخراج جرمی کلارکسون مجری محبوب برنامه تخت گاز (تاپ گیر) اشتباهی بسیار بزرگ بوده است. در ادامه خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در حال حاضر همه ما از دلیل اخراج جرمی کلارکسون از بی‌بی‌سی اطلاع داریم. کلارکسون وقتی که پس از یک روز کاری طولانی متوجه شد که هیچ غذای گرمی برای خوردن وجود ندارد تهیه کننده‌ی برنامه را با مشت زد. شاید این اقدام برای هواداران تاپ گیر تاسف بار باشد، اما به هر حال شما نمی‌توانید کسی را کتک بزنید و انتظار داشته باشید که هیچ اتفاقی هم نیفتد.

با وجود چنین برخوردی، مارک تامسون مدیر اسبق بی‌بی‌سی احساس می‌کند که اقدام این رسانه در اخراج کلارکسون اشتباهی بزرگ بوده است. تامسون در مصاحبه ای که با ساندی تایمز انجام داده گفته است که باور دارد استعدادهای کلارکسون بر رفتارهای ناشایست وی به برتری دارند. وی در این باره گفت: «کلارکسون شخصا رفتارهای ناشایست بسیاری دارد و من به عنوان یک دوست می‌گویم که کتک زدن همکاران به هیچ وجه قابل قبول نیست و حفظ کردن کسی که چنین کاری انجام دهد اصلا آسان نیست. اما این را نیز می‌گویم که با وجود رفتارهای ناشایست و تهاجمی وی،  بی‌بی‌سی با از دست دادن او زیان زیادی را متحمل شد.»

تامسون در حال حاضر مدیر نیویورک تایمز است. او کسی بود که ماموریت یافت تا کلاکسون را از بی‌بی‌سی اخراج کند و به خاطر این کار حتی تهدید به مرگ نیز شد. تامسون پیش از این نیز دچار مشکلاتی بابت رفتارهای کلارکسون شده بود؛ مانند زمانی که کلارکسون نخست وزیر سابق بریتانیا را راه احمق یک چشم خطاب کرد. البته این برای مجریان سابق تاپ گیر خبر چندان بدی نیست، جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می پاییز امسال برنامه گرندتور را برای آمازون آماده خواهند کرد. باید دید که آیا کلارکسون می‌تواند رفتار صحیحی در شغل جدید خود داشته باشد یا نه؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات