خوش‌ گذرانی پلیس لندن با لامبورگینی هوراکان توقیف شده

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دو پلیس گشت لندن در اوایل تابستان امسال، یک‌ دستگاه لامبورگینی هوراکان را توقیف کرده و پیش از ارجاع آن به پارکینگ به رانندگی و تفریح با آن پرداختند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در دوم ژوئن امسال دو پلیس Metropolitan لندن پس از توقیف یک لامبورگینی هوراکان کرایه‌ای به رانندگی با آن جهت تفریح پرداختند. این خودرو در نزدیکی فرودگاه Heathrow به دلیل نداشتن بیمه توقیف شد. در بریتانیا پلیس وضعیت بیمه‌ی خودروها را از پایگاه داده‌ی سراسری سازمان بیمه، توسط مرکز کنترل خود استعلام کند. اما خودروی ۲۶۰٬۰۰۰ دلاری کرایه‌ای به تازگی بیمه شده بود و هنوز اطلاعات بیمه‌ای خودرو در پایگاه داده‌ی بیمه بروزرسانی نشده بود. زمانی که اروین مکی، مدیر شرکت کرایه‌ی لامبورگینی سعی در توضیح این واقعه برای افسران پلیس بود، حرف‌های وی مورد مقبول پلیس قرار نگرفت. مکی در شرح مکالمه‌ی خود با افسران پلیسی که اقدام به توقیف لامبورگینی گفت:

افسر پلیس رفتار غیرمنطقی داشت و به هیچ وجه به صحبت‌های من گوش نمی‌داد. این در حالی بود که من سعی داشتم کاملا آرام مشکل به وجود آمده را برای وی توضیح دهم. اما افسر مربوطه رفتار کاملا غیرمنطقی داشت و هیچ کدام از حرف‌های من را قبول نکرد.
لامبورگینی هوراکان

سرانجام لامبورگینی مذکور مصادره شد و پلیس پیش از تحویل خودرو به پارکینگ، تصمیم به کمی تفریح با آن گرفت. مکی پس از کنترل سیستم رهیاب متوجه شد که پلیس پیش از تحویل خودرو به تفریح با آن پرداخته بود و سرعت خودرو را در برخی محل‌ها که محدودیت سرعت ۴۸ کیلومتر بود به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده است. وی این اتفاق را در توییتر بدین شکل مطرح کرد:

افسران شما ناعادلانه لامبورگینی ما را توقیف کردند و به تفریح با آن با دو برابر سرعت مجاز پرداختند.

مکی که مدرک وکالت را نیز دارد در Telegraph گفت که این موضوع به صورت دوستانه حل شده‌ است. با این حال اسکاتلندیارد لندن از این اتفاق بسیار شرمگین است و برای هر دو افسر خود جریمه‌هایی در نظر گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات