با برنامه سفارشی سازی رولزرویس آشنا شوید

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنگالا و ویتس آئودسوس دو شرکت فعال در زمینه‌ی سفارشی‌سازی خودرو‌های لوکس، اخیرا اقدام به ثبت سفارش برای تعویض برخی قطعات خودرو‌های رولزرویس با نمونه‌های تولید شده از فیبر کربن کرده‌اند. مشتریان این برند لوکس بدین ترتیب می‌توانند جلوه‌ی کاملا متفاوتی به خودروی خود ببخشند.
تبلیغات

شاید تصور کنید وقتی یک مشتری برای یک خودرو هزینه‌ی زیادی می‌کند، به این معنا است که این خودرو از تمام لحاظ کامل است و نیاز به هیچ هزینه اضافی ندارد. اما این موضوع درست نیست و کسانی هستند که خرید خودروهای خیلی لوکس هم آن‌ها را راضی نمی‌کند و مراکز تیونیگ با شناخت این حس مشتریان، به سفارشی‌سازی بیشتر خودرو‌ها می‌پردازند. در صورتی‌ که داشتن رولزرویس برای برخی مشتریان کافی نباشد، می‌توانند از برنامه‌ی سفارشی فیبر کربن جدیدی که برای محصولات این شرکت در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

رولز رویس

شرکت بنگالا (Bengala) با همکاری شرکت آمریکایی ویتس آئودسوس (Vitesse AuDessus) در حال اجرای برنامه‌ی فیبر کربن روی خودروهای رولزرویس هستند. این برنامه‌ی سفارشی‌سازی برای خودروهای فانتوم، فانتوم کوپه، فانتوم کوپه دراپ‌هد، ریس، داون و گوست در دسترس است.

مشتریانی که به دنبال خودرویی بسیار خاص هستند، می‌توانند بخش‌های زیادی از رولزرویس خود را از جنس فیبرکربن سفارش دهند. برخی از این قطعات عبارتند از آینه‌ها و قاب آینه ۳۱۲۵ دلار، اطراف پنجره ۳۸۷۵ تا ۴۱۲۵ دلار، اطراف شیشه‌ی جلوی خودرو ۳۱۰۰ تا ۳۴۸۰ دلار، در کاپوت ۷۲۵۰ دلار، در جدید صندوق ‌عقب و سقف ریس به ترتیب ۶۹۵۰ و ۹۶۵۵ دلار.

رولز رویس

برخلاف بسته‌ی فیبر کربن تولید شده با عملیات فورج‌کاری که پیش‌تر برای خودروهای لامبورگینی در نظر گرفته شده بود، برنامه‌‌ی کنونی از روش نوین ماتریس فیبر کربن فشرده‌شده استفاده می‌کند که زیبایی منحصر به فردی را در کنار سرعت بالای پروسه‌ی تولید به ارمغان می‌آورد.

امکان جدید دیگر، ارائه چرخ‌هایی از جنس فیبر کربن است که به دلیل قابل‌ دسترس بودن رزین‌های که به‌ سرعت سفت می‌شوند، این چرخ‌ها می‌توانند فقط در چند دقیقه تولید شوند.

مدیر عامل شرکت ویتس آئودسوس (Vitesse AuDessus)، استفانی سانچز گفت: «چرخ‌های فیبر کربن بهترین و بارزترین کیفیت را در عملکرد دارا هستند؛ به‌ طوری‌ که بار وارد شده به فنر را به‌ طور چشمگیری کاهش می‌دهند. تنها عامل ضعف، در فرآیند پیچیده‌ی تولید و زمان طولانی ساخت است. چرخ‌های فیبر کربن جدید تولید شده این مشکل را حل کرده‌اند و مسیر تازه‌ای را به سمت طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی در آینده باز کرده‌اند."

کلیه قطعات ارایه شده توسط شرکت‌های بنگالا و ویتس آئودسوس دارای گارانتی ۵ ساله در برابر نقص یا رنگ‌پریدگی هستند.

رولز رویس
رولز رویس
رولز رویس
رولز رویس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات