کربن داینامیکز نسخه خاص ب ام و M5 را با 818 اسب بخار معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ آلمانی کربن داینامیکز (Carbon Dynamics) اخیرا نسخه‌ی خاصی از M5 را با نام Fire Orange ارائه کرده که توانایی‌های پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خود را به رخ رقبا می‌کشد. برای آشنایی با جدید‌ترین تیونینگ انجام گرفته روی خودروهای ب‌ام‌و، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر ب‌ام‌و M5 استاندارد به اندازه‌ی کافی برای شما جذابیت ندارد، شرکت کربن داینامیکز جایگزین توانمندی را معرفی کرده است. بزرگترین تولید کننده‌ی قطعات کربنی این بار روی مدل F10 M5 تمرکز کرده است. این مدل نسبت به یک سری ۵ عادی سبک‌ و قوی‌تر است که البته برای سادگی هدایت خودرو، از تمام توان خروجی این پیشرانه‌ی ۸ سیلندر استفاده نکرده است.

هدف از تولید M5 جدید که لقب Fire Orange به آن داده شده است، قدرت‌نمایی پیشرانه‌ی ۸ سیلندر این باواریایی که کربن داینامیکز موفق به ارتقای آن تا توان ۸۱۸ اسب بخار به کمک دو توربوشارژر شده است. حاصل این تغییرات، افزایش شتابگیری بود که این خودرو را قادر می‌سازد تا پس از گذشت فقط ۱۰ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این سدان توانمند برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۶.۶ ثانیه زمان احتیاج دارد. از تغییرات ظاهری نیز می‌توان به رینگ‌های ۲۱ اینچی ساخت Vossen و کیت اگزوز جدید دارای دو خروجی برای گیرایی هر چه بیشتر صدا در حین شتابگیری بهره گرفته است.

در تیونینگ Fire Orange از محصولات 3DDesign (که نام یک تیونر ژاپنی است) که شامل لب سپر جلو، دیفیوزر، رکاب‌های بغل و بالچه‌ی عقب است، نیز استفاده شده است که این خودرو را از نظر پایداری در سرعت‌های بالا در حالت مطلوبی قرار دهد.

بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات