ب ام و در تلاش برای کسب مجدد عنوان پرفروش ترین برند خودروهای لوکس

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی ب‌ام‌و در تلاش برای افزایش فروش خودرو و رقابت با مرسدس‌بنز در شش ماهه‌ی دوم سال جاری است. این شرکت قصد ندارد عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس را در سال ۲۰۱۶ به رقیب هم‌وطن خود واگذار کند. در ادامه با زومیت همراه باشد.
تبلیغات

با توجه به آمار فروش خودرو در سال ۲۰۱۶، شاهد آن هستیم که در شش ماهه‌ی نخست سال جاری میلادی تعداد خودروهای لوکس فروخته شده توسط مرسدس‌بنز بیشتر از سایر خودروسازان بود و این امر ب‌ام‌و را مصمم به رقابتی سخت با این شرکت کرد تا بتواند رتبه اول فروش را بدست آورد. با توجه به این موضوع که رولزرویس و مینی هم هر دو در مالکیت ‌ب‌ام‌و هستند، تقاضای بالای این دو برند باعث گردیده که ب‌ام‌و در کلاس خودرویی خود سطح فروش بالایی را تجربه کند. مرسدس‌ بنز برای حفظ رتبه‌ی اول فروش خودرو در ادامه‌ی سال جاری دست به معرفی و فروش محصولات جدید خود یعنی کلاس‌های جدید E، GLC، GLE و C کلاس زده است که عرصه‌ی رقابت را برای ب‌ام‌و تنگ‌تر می‌کند.

بی ام و

در طرف مقابل، ب‌ام‌وهیچ طراحی جدیدی را برای نیمه دوم سال در نظر ندارد و تنها معرفی نسل جدید سدان سری ۵ را در برنامه‌های خود دارد. ولی با وجود اینکه تقاضا برای خرید مرسدس‌ بنز کماکان به قوت خود باقی است، توان به فروش رساندن ۹۰۰۰ دستگاه سری‌ ۵ جدید و کسب عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس توسط ب‌ام‌و کمی بعید به نظر می‌رسد.

بی ام و

همچنین ب‌ام‌و باید به مسائل مهم‌تری در رابطه با روند توسعه و بهبود سیستم رانندگی خودکار نیز بپردازد. مرسدس بنز با معرفی نسل جدید کلاس E، از سیستم نیمه‌ خودران و پیشرفته‌ی خود نیز رونمایی کرد. ب‌ام‌و نیز در همین راستا سخت در حال توسعه‌ی تکنولوژی خودران منجصر به خود است. این شرکت امیدوار است که تا سال ۲۰۲۱ میلادی از خودرویی که توان حرکت بدون راننده را دارا است، رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات